شناسهٔ خبر: 52030550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار البرز: حضور رییس جمهور در بین مردم امید بخش است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به سفرهای استانی آیت الله رییسی گفت که حضور رییس جمهور و هیات دولت در بین مردم امید ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

نور محمد فردی روز دوشنبه درحاشیه نشست شورای اطلاع رسانی البرز افزود: مسوولان وظیفه دارند که خدمات و فعالیت های نظام و دولت مردمی و انقلابی ریاست‌جمهوری در دهه مبارک فجر را برای مردم تبیین و تحلیل کنند.
وی گفت: با توجه به فرا رسیدن ۱۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه ریزی مناسب جهت هر چه باشکوه برگزار کردن دهه مبارکه فجر صورت گیرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارالبرز بیان داشت: دولت با همکاری مردم و تلاش مسوولان در این مدت کوتاه با برنامه‌ریزی و تلاش در کنترل بیماری کرونا واقعا موفق عمل کرده به طوری که تعداد فوتی ها  از حدود ۷۰۰ نفر در سطح کشور به زیر ۲۰ نفر رسیده است.
فردی  گفت: یکی از وظایف عمده شورای اطلاع رسانی تبلیغات مناسب در ایام مختلف و به‌موقع است و این امر نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه به دنبال دارد.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهار داشت: گاهی اوقات در جامعه موضوعی است که حساسیت ایجاد می‌کند اگر به موقع اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد قطعا جلوی بسیاری از جو سازی ها و شایعه پراکنی های احتمالی گرفته می‌شود نباید تردید داشته باشیم که کار فرهنگی جامعه را می سازد.
وی ادامه داد: مدیریت و اقناع افکار عمومی در گرو اطلاع رسانی مستمر و به موقع است.
فردی گفت: نقش رسانه‌ها در انسجام بخشی و جهت‌دهی به گردش اطلاعات  برای افکار عمومی از ضرورت جامعه امروز می‌باشد ارزش خبر موقع تاثیر خود را نشان می دهد که به موقع انجام شود در غیر این صورت سوخته و اثرگذار نیست.

نظر شما