شناسهٔ خبر: 52029806 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

حمله پهپادی به فرودگاه ابوظبی / توقف تمامی پروازها

خبرگزاری صابرین نیوز از حمله پهپادی به مناطقی از امارات از جمله فرودگاه ابوظبی خبر داد. درخصوص حمله به فودگاه ابوظبی بیشتر بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، ماجرای حمله پهبادی به فرودگاه ابوظبی چه بود؟

آنطور که خبرگزاری صداوسیما نوشته، به نقل از الجزیره، خبرگزاری امارات از انفجار سه تانکر نفت در منطقه الصفح در ابوظبی خبر داد.

این خبرگزاری همچنین از وقوع یک مورد آتش‌سوزی در منطقه‌ای در نزدیک فرودگاه ابوظبی خبر داد، اما افزود، این آتش‌سوزی خسارتی به دنبال نداشت.

خبرگزاری امارات نیز به نقل از پلیس ابوظبی اعلام کرد، در محل وقوع انفجار بونکرهای نفت در منطقه المصفح ابوظبی، لاشه‌های کوچک پیدا شده است و به نظر می‌رسد این تکه ها متعلق به پهپاد باشد.

در همین حال به گزارش تلویزیونی المیادین،‌ بر اساس تحقیقات اولیه، قطعاتی پیدا شده که احتمالا مربوط به حمله پهپادی به دو منطقه است.

این در حالی است که خبرگزاری صابرین‌نیوز هم از حمله پهپادی به مناطقی از امارات از جمله فرودگاه ابوظبی خبر داد. این خبرگزاری از توقف پروازهای فرودگاه ابوظبی در پی حملات نیروهای جنبش انصارالله یمن خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در ساعات آینده بیانیه مهمی درباره عملیات ویژه نظامی در عمق خاک امارات منتشر می کند.

یورونیوز درخصوص این حادثه نوشته است:

بنا به اعلام پلیس امارات «آتش‌سوزی محدود» در فرودگاه ابوظبی در بخشی از فرودگاه که در دست ساخت است روی داد. این در حالی است که انفجار کامیون‌های حامل سوخت در نزدیکی یکی از تاسیسات شرکت ملی نفت امارات عربی متحده رخ داده است.

امارات عربی متحده از اعضای ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی در جنگ یمن است.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

 

نظر شما