شناسهٔ خبر: 52029707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از کرونای استقلالی‌ها تا لغو بازی پیکان؛ سازمان لیگ: امروز همه چیز مشخص می‌شود

در آستانه برگزاری رقابت مهم استقلال برابر پیکان در جام حذفی، خبر ابتلای تعداد زیادی از آبی‌پوشان به ویروس کرونا خبر مهمی بود که از صبح امروز در محافل ورزشی و فوتبالی دست به دست می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، گفته می‌شود تست کرونای 3 دروازه‌بان، 8 نفر از بازیکنان اصلی و 3 نفر از اعضای کادر فنی تیم استقلال مثبت شده که اگر این خبر صحت داشته باشد به احتمال فراوان بازی فردا با پیکان لغو خواهد شد.

این در حالی بود که در تست اولیه‌ای که از بازیکنان این تیم انجام شده، تقریبا 90 درصد از ترکیب اصلی آبی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و امروز نیز در مجموعه ورزشی آرارات تست دوم از این افراد به عمل آمد و استقلالی‌ها در انتظار رسیدن پاسخ تست دوم هستند.

بر این اساس تمرین امروز استقلال که قرار بود آخرین جلسه تمرینی آبی‌ها پیش از برگزاری دیدار مقابل پیکان باشد، لغو شده است و اکنون این تیم در وضعیت بحرانی پیش از دیدار فردا قرار دارد.

واکنش ‌سازمان‌لیگ: امروز همه‌چیز مشخص می‌شود

سهیل مهدی در واکنش به این خبر گفت: کمیته پزشکی فدراسیون در حال بررسی این موضوع است. طبیعتا این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است. باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی مبتلا به کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات را خواهیم گرفت. در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

وی افزود: بازی فردا تحت الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و تصمیم گیری می‌شود. هرچه قانون بگوید ما آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم این گونه نباشد که این همه مبتلا باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام// 

بیشتر بخوانید:

  • واکنش حسینی به کرونای استقلالی‌ها: یادم است برای ذوب‌آهن این اتفاق افتاد و بازی برگزار شد!
  • استقلالی ها دوباره تست دادند!

نظر شما