شناسهٔ خبر: 52029610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مارتینس و رونی؛ گزینه‌های سرمربیگری اورتون

باشگاه اورتون پس از اخراج رافائل بنیتس، سرمربی تیم ملی بلژیک و ستاره سابق منچستریونایتد را به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی او مدنظر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ روبرتو مارتینس در صدر فهرست گزینه‌های جانشینی رافائل بنیتس روی نیمکت تیم فوتبال اورتون قرار گرفته است.

باشگاه اورتون روز گذشته (یکشنبه) سرمربی اسپانیایی‌اش را اخراج کرد و اکنون روزنامه سان در خبری اختصاصی مدعی شده که این باشگاه در نظر دارد سرمربی سابقش روبرتو مارتینس را برگرداند. این در حالی است که مارتینس با فدراسیون فوتبال بلژیک قرارداد دارد و می‌خواهد این تیم را در جام جهانی 2022 هدایت کند. به همین دلیل هم امکان رد پیشنهاد اورتونی‌ها از سوی این مرد اسپانیایی وجود دارد.

از این رو فرهاد مشیری مالک اورتون یک گزینه دیگر را هم در فهرست خود قرار داده که آن هم وین رونی، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال دربی کانتی در دسته اول فوتبال انگلیس است. رونی دوران بازی خود را در اورتون آغاز کرد و پس از ترک منچستریونایتد هم مقطع کوتاهی در این تیم حضور داشت.

بنیتس در تابستان سال جاری هدایت آبی‌پوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفت و 6 ماه توام با ناکامی را در گودیسون پارک سپری کرد که پایان آن باخت تحقیر‌‌‌آمیز 2 بر یک در خانه نوریچ قعرنشین در ابتدای هفته جاری بود که اورتون را به رده شانزدهم فرستاد، جایی که تنها 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

بنیتس پنجمین سرمربی اورتون در 6 سال اخیر است که از این تیم اخراج می‌شود. بنیتس 48 ساله که مشیری امیدوار است به گودیسون پارک برگردد یکی از همین مربیان بود که سال 2016 توسط مالک فعلی باشگاه اخراج شد.

از دانکن فرگوسن دستیار 50 ساله بنیتس، فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی و نونو اسپریتو سانتو سرمربی سابق تاتنهام هم به عنوان سه گزینه دیگر هدایت تیم اورتون نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

==

 

 

نظر شما