شناسهٔ خبر: 52029122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

مهدی: تمام اعضای استقلال باید جداسازی شوند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: سهیل مهدی در خصوص ابتلای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به ویروس کووید 19 اظهار داشت:کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است. طبیعتا این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است و آنها بعد از بررسی آزمایشات نهایی نظر خود را به ما اعلام می‌کنند.

وی افزود: باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش مبتلا به کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات لازم را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده چند بازیکن و کادر فنی اش کرونا گرفته‌اند عنوان کرد: اجازه بدهید این موضوع را خودشان اعلام کنند ولی در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

مهدی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد دیدار فردا برگزار شود عنوان کرد: بازی فردا تحت الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و تصمیم گیری می‌شود.هر چه قانون بگوید ما آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم اینگونه نباشد که این همه مبتلا باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما