شناسهٔ خبر: 52028864 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

انصار الله یمن به امارات حمله کرد/ وقوع انفجارهای مهیب در فرودگاه ابوظبی

صبح امروز در اثر حمله پهپادی منحصر به فرد انصار الله یمن به امارات سه انفجار مهیب و آتش سوزی در فرودگاه بین المللی ابوظبی رخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری وام، پلیس ابوظبی اعلام کرد که سه انفجار  مهیب در سه تانکر انتقال سوخت در منطقه «المصفح» به وقوع پیوسته است و در منطقه «الانشاءات الجدید» در فرودگاه بین المللی ابوظبی نیز آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

پلیس امارات تأکید کرد که آتش سوزی امروز صبح به وقوع پیوسته است و این آتش سوزی منجر به انفجار سه تانکر انتقال سوخت در منطقه مصفح آیکاد3 در نزدیکی انبارهای«ادنوک» شده است.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که تکه هایی از یک هواپیمای کوچک که احتمالا پهپاد باشند در منطقه پیدا شدند و احتمال دارد که عامل انفجار و آتش سوزی در فرودگاه بوده اند.

تحقیقات در این زمینه توسط نهادهای مربوطه آغاز شده است.

در همین حال، انصار الله یمن اعلام کرد که به زودی بیانیه مهمی درباره عملیات نظامی منحصر به فرد در عمق امارات متحده عربی منتشر می کند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در حساب توئیتری خود در توئیتر نوشت: بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره عملیات نظامی منحصر به فرد در عمق امارات طی ساعت های آینده منتشر می شود.

 

 

انتهای پیام

نظر شما