شناسهٔ خبر: 52028742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهدی: بازی استقلال و پیکان لغو نشده/ منتظر پاسخ کمیته پزشکی هستیم

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: برای لغو بازی تنها و تنها طبق مقررات و آئین نامه مسابقات پیش خواهیم رفت.

صاحب‌خبر -

سهیل مهدی، در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص لغو بازی استقلال و پیکان در جریان رقابت های حذفی اظهار داشت: به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد.

وی افزود: در شرایط کنونی برخی ادعا‌ها مطرح شده است که هنوز به قطعیت نرسیده است، کمیته پزشکی سازمان لیگ برتر قدم به قدم در حال بررسی ادعای دوستان در باشگاه استقلال هستند و هنوز تائید یا رد نکردند، ما برای لغو بازی تنها و تنها طبق مقررات و آئین نامه مسابقات پیش خواهیم رفت؛ پس زیاد به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنید.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: پس از اینکه مدارک و نتیجه آزمایشگاه را از طریق کمیته پزشکی دریافت کردیم و استعلام‌های لازم مهیا شد، اسامی کرونایی‌ها را با لیست بازیکنان استقلال  مقایسه می‌کنیم و اگر طبق مقررات به حدنصاب رسید بازی لغو می‌شود. در غیر این صورت با خارج کردن نفراتی که کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده بازی را طبق برنامه برگزار می‌کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم که هیچ اتفاقی برای هیچ یک از بازیکنان و پرسنل تیم‌ها رخ ندهد، اما ملاک برای سازمان لیگ صرفا مقررات مندرج در آئین نامه مسابقات است و به جز آن مرجع دیگری برای تصمیم‌گیری در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما