شناسهٔ خبر: 52027004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته پرگل رقابت های لیگ برتر لرستان با صدرنشینی بروجردی ها

عباس دارایی

تیم فوتبال شهرداری بروجرد با برتری برابر شاهین ازنا و توقف سایر مدعیان به صدر جدول رده بندی در پایان هفته سیزدهم لیگ برتری فوتبال لرستان رسید .

صاحب‌خبر -

به  گزارش    خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال لرستان در حالی با برگزاری پنج  بازی در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در جریان بازی های این هفته ۲۳ گل از خط دروازه ها عبور کرد و بازیهای پرگلی در این هفته رقم خورد .

در اولین بازی این هفته تیم مدعی بهزیستی خرم آباد در یک بازی دور از انتظار در خانه برابر تیم ده نفره و  قعر نشین پارسه اوژان الشتر با نتیجه سه بر دو شکست خورد ، در بروجرد تیم شهرداری بروجرد با پیروزی سه بر دو برابر میهمانش شاهین ازنا  ضمن جبران شکست دور رقت به صدر جدول رده بندی صعود کرد و در خرم آباد دیدار دو تیم همشهری کیوگشت و رادین نود خرم آباد به تساوی یک بر یک رسید .

پرسپولیس الیگودرز که هفته قبل تیم مدعی پرسپولیس پلدختر را شکست داده بود در خرم آباد شکست را پذیرا شد و با نتیجه سه بر دو مغلوب وحدت فلک الدین شد و در آخرین بازی این هفته نیز رهاورد خرم آباد توانست در یک دربی دیگر تیم وحدت بالاگریوه را با نتیجه ۴ بر دو شکست دهد .

در پایان هفته سیزدهم این رقابت ها شهرداری بروجرد با ۲۵ امتیاز به صدر رفت ، پرسپولیس پلدختر با ۲۳ امتیاز و به لطف تفاضل گل هم امتیاز با کیوگشت خرم آباد در رده دوم قرار دارد . کیوگشت ۲۴ امتیازی در رده سوم همچنان در جمع مدعیان قهرمانی است ، پرسپولیس الیگودرز با ۲۲ امتیاز و بهزیستی خرم آباد با ۲۱ امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند .

در میانه جدول نیز رهاورد خرم آباد با ۱۹ امتیاز ، شاهین ازنا با ۱۷ امتیاز و وحدت فلک الدین نیز با ۱۵ امتیاز در رده های ششم تا هشتم قرار گرفته اند و سه تیم قعرنشین رادین نود خرم آباد با ۱۱  امتیاز ،پارسه اوژان با ۹ امتیاز و  وحدت بالاگریوه با ۷ امتیاز برای فرار از سقوط می جنگند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

نظر شما