شناسهٔ خبر: 52025563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نام تیم فوتبال پدیده به شهرخودرو تغییر می کند

مسئولان باشگاه پدیده و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از آغاز روند اداری تغییر نام این تیم فوتبال به شهرخودرو خبر دادند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -قائم مقام باشگاه شهرخودروگفت: این باشگاه برای دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج فعالیت‌های ورزشی اقدم هایی انجام داده است. در حال حاضر اقداماتی مانند انگشت نگاری، آزمایش عدم اعتیاد و همچنین استعلام‌های سابقه کیفری انجام شده و پاسخ این موارد به ورزش و جوانان داده شده است.

به گفته اسماعیل حیدرپور با اقداماتی که صورت گرفته و سابقه روند‌های اداری مشابه برای دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان، به نظر می‌رسد تا حدود یک هفته دیگر این روند خاتمه یابد.

او گفت: قبلا مدیرعامل تیم گهردرود بودم و زمانی که این تیم در سال ۹۱ به لیگ برتر صعود کرد ظرف یک هفته برای این تیم لیگ برتری مجوز گرفتم لذا معتقدیم دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج برای شهرخودرو نیز زمان بر و مشکل نخواهد بود.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو می گوید: صدور مجوز یک باشگاه ورزشی کار امنیتی آنچنانی ندارد و شامل اخذ سابقه کیفری، انگشت نگاری و عدم اعتیاد است و با حسن نیتی که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سراغ دارم فکر نمی‌کنم برای صدور مجوز مشکلی باشد.

حیدرپور گفت: باتوجه به تغییر مالکیت باشگاه، مجموعه شرکت پدیده شاندیز نیز خواستار تغییر نام پدیده است و این مجموعه اقتصادی در این خصوص حق دارد.

مدارک همچنان نقص دارد

به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی باشگاه پدیده در حال پیگیری است و مدارک خود را به اداره ورزش و جوانان مشهد داده است، اما مدارک تکمیل نشده است و وقتی مدارک تکمیل شود پرونده به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید



جبار قوچان نژاد گفت: این که الان باشگاه به دنبال دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج است اتفاق نیکی است، الان باشگاه یک نماینده معرفی کرده و در حال تکمیل مدارک است، اما مدارکشان هنوز نقص دارد.

او می گوید: نمی‌توان یک زمان قطعی برای خاتمه یافتن فرایند تغییر نام تیم از پدیده به شهرخودور اعلام کرد و باید توجه داشت پرونده پس از تکمیل به دست اداره کل خواهد رسید و این مرحله زمان زیادی برای صدور نمی‌برد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خارج از نوبت و چارچوب زمانی معمول، اداره کل ورزش و جوانان پیگیر صدور مجوز برای باشگاه فوتبال شهرخودرو است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//م.م

نظر شما