شناسهٔ خبر: 52025163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تیم فوتبال خیبر در اندیشه تکرار شگفتانه جام حذفی؛ یک استان حامی سبزپوشان خرم‌آبادی

گروه استان‌ها- تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در حالی امروز در جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که به‌دنبال شگفتی‌سازی‌ست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد امروز دوشنبه 27 دی‌ماه از رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 14 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مقابل تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال خیبر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی موفق شده تیم مس شهربابک را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و تیم صنعت نفت هم با همین نتیجه و با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین به این مرحله راه یافته‌است.

خیبر امسال با جذب بازیکنان خوب که سابقه بازی در لیگ برتر و تیم‌های نسبتاً خوب را دارند و با کسب نتایجی قابل قبول خود را به یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر معرفی کرده‌است و در حال حاضر با 26 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار دارد.

تیم خیبر در هفته‌های اخیر با کسب نتایج موفق نشان داده‌است که با رفع برخی مشکلات فنی می‌تواند به یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر مطرح باشد.

 خیبر خرم‌آباد دنبال شگفتی‌سازی 

 خیبر در فصل قبل موفق شده بود در جام حذفی با حذف دو تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان به مرحله یک‌هشتم راه یابد که در بازی این مرحله هم که به میزبانی ملوان انزلی برگزار شد تنها در ضربات پنالتی بود که موفق به صعود نشد.

بازی امروز خیبر و نفت آبادان در حالی قرار است برگزار شود که تیم صنعت نفت آبادان با علت مشکلات مالی عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم  می‌کند و این مشکلات به‌حدی است که تا شب قبل بازی بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت حاضر به سفر به خرم‌آباد برای برگزاری این بازی نشده بودند و در یک استوری مشترک اعلام کرده بودند که به‌دلیل مشکلات مالی و پرداخت‌نشدن مطالبات حاضر به شرکت در تمرینات و مسابقات نیستند.

این تصمیم بازیکنان مورد حمایت علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت هم مواجه شده‌است که در روزهای اخیر بارها به مشکلات مالی و پرداخت‌نشدن مطالبات اشاره کرده و خواستار رسیدگی مسئولان این تیم به وضعیت مالی بود.

 وضعیت متفاوت خیبر و صنعت نفت 

عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم‌آباد در رابطه با دیدار تیم خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آباد گفت: با توجه به اینکه ما درگیر بازی‌های لیگ یک هستیم  و در جدول رده‌بندی هم شرایط خوبی داریم اولویت ما لیگ یک است و روندی را که در این لیگ داریم می‌خواهیم حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان به مصاف صنفت نفت می رویم، ادامه داد: با توجه به اهمیت جام حذفی به این رقابت‌ها هم نیم‌نگاهی داریم و امروز با تیم خوب و قابل احترام صنعت نفت آبادان بازی داریم که در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته و با تمام قوا مقابل ما بازی می‌کند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان در مورد عدم سفر بازیکنان صنعت نفت و خبرهای ضدونقیضی که در این مورد منتشر شد، بامداد امروز اتوبوس این تیم وارد شهر خرم‌آباد شد، ولی اینکه تیم صنعت نفت با بازیکنان اصلی خود به مصاف خیبر می‌رود یا با بازیکنان نیمکت‌نشین خود فعلاً در هاله‌ای از ابهام است.

انتهای پیام/641/س

نظر شما