شناسهٔ خبر: 52024983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نقل و انتقالات زمستانی استقلال؛

مجیدی به دنبال تقویت تیم برای حفظ صدرنشینی/ از جذب دفاع راست تا خرید بازیکن خارجی

صاحب‌خبر -
مجیدی به دنبال تقویت تیم برای حفظ صدرنشینی/ از جذب دفاع راست تا خرید بازیکن خارجی
خبرگزاری آریا- لیست استقلال پر است و آبی ها به ازای خرید هر بازیکن باید نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کنند.
به گزارش آریا، جذب بازیکن برای استقلال در نقل و انتقالات زمستانی چندان ساده نخواهد بود. استقلال در شرایطی مدتی است فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده که لیست این تیم کاملا پر است و آبی ها برای خرید هر بازیکن باید نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کنند. در این بین بابک مرادی اولین جدا شده استقلال است اما باشگاه قرارداد او را تمدید کرده تا به صورت قرضی این بازیکن را به مدت نیم فصل به تیمی دیگر بدهد، با این شرایط جدایی او لیست این تیم را خالی نمی کند. فرهاد مجیدی باید با جدایی چند بازیکن خود موافقت کند تا لیست استقلال برای خرید بازیکنان جدید خالی شود.
به نظر می رسد جدایی هافبک شماره 8 استقلال در نیم فصل قطعی است. سعید مهری دوست دارد به تیمی برود که بیشتر فرصت بازی کند. سعید مهری بازیکنی است که در نیم فصل دوم لیگ بیستم با استقلال قرارداد امضا کرد اما در طول این مدت آنچنان فرصت بازی نکرده است. مهری ابتدای فصل قصد داشت از استقلال جدا شود اما فرهاد مجیدی با این مساله مخالفت کرد ولی حالا این بازیکن بعد از نیم فصل نیمکت نشینی دوباره تصمیم گرفته از جمع آبی پوشان جدا شود. در این بین فرهاد مجیدی قصد دارد او را با یک بازیکن معاوضه کند و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از هم اکنون باید او را دومین جدا شده قطعی استقلال دانست.
هافبک استقلال هنوز تیم جدیدش را به مدیران باشگاه معرفی نکرده است. مدیران باشگاه استقلال منتظر هستند سعید مهری برای جدایی از این باشگاه تیم جدید خود را معرفی کند. سعید مهری بازیکنی است که در 2 نیم فصل حضور در استقلال فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرد و او تصمیم گرفته در زمستان از جمع آبی پوشان جدا شود. در این بین فرهاد مجیدی با جدایی مهری مخالف نیست اما قرار شده این بازیکن برای جدایی از جمع آبی پوشان تیم جدیدش را معرفی کند. قرار است سعید مهری با اعلام تیم جدیدش و البته بخشیدن مطالباتش، رضایتنامه خود را برای جدایی از جمع آبی پوشان دریافت کند.
در لیگ بیست و یکم بازیکنانی که شماره های مهم استقلال را برتن کردند با سرنوشت عجیبی روبرو شده اند. نیمکت نشینی بازیکنانی مثل امین قاسمی نژاد، آرش رضاوند، سعید مهری و روزبه چشمی یک موضوع جالب را آشکار می کند. در شروع لیگ بیست و یکم و بعد از جدایی چند بازیکن استقلال، شماره های برخی بازیکنان این تیم جابجا شد و در اتفاقی عجیب تعدادی از بازیکنان که شماره های مهم این تیم را در اختیار دارند، بیشتر بازی های نیم فصل اول را از روی نیمکت تماشا کرده اند.
در شروع فصل آرش رضاوند شماره 7 استقلال را انتخاب کرد، شماره 8 به سعید مهری رسید که فصل قبل هم حضور ثابتی در ترکیب نداشت، امین قاسمی نژاد بعد از عقد قرارداد با استقلال شماره 10 را انتخاب کرد که فصل قبل برای مهدی قائدی بود و روزبه چشمی شماره 6 استقلال را انتخاب کرد. جالب است بدانید این 4 بازیکن که شماره های مهم استقلال را برتن می کنند، در نیم فصل اول فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده اند و حتی شایعاتی در مورد جدایی تعدادی از آنها هم به گوش می رسد.
چند بازیکن تیم فوتبال استقلال نشستی را با مدیرعامل این باشگاه برای مطالبات برگزار خواهند کرد. برخی بازیکنان تیم استقلال در خصوص مطالبات شان با مصطفی آجورلو جلسه ای ترتیب داده اند. اعضای تیم فوتبال استقلال از فصول گذشته مطالباتی دارند که هنوز موفق به دریافت آن نشده‌اند. بعد از حضور آجرولو در باشگاه استقلال بخشی از مطالبات این فصل بازیکنان پرداخت شده و بازیکنان خارجی و مربی ایتالیایی این تیم هم دستمزد خود را دریافت کرده‌اند. 
اما از آنجا که برخی از بازیکنان از فصول قبل مطالبات سنگینی دارند خواستار پیگیری این مطالبات شده‌اند. قرار است چند بازیکن تیم استقلال به نمایندگی از بازیکنان در نشست با آجورلو پیگیر مطالبات خود شده و از وی بابت دریافت طلب فصول گذشته خود قول مساعد بگیرند. تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در مسابقات جام حذفی به مصاف پیکان می رود.
سرمربی استقلال به یک دلیل روی جذب دفاع راست در نیم فصل اصرار دارد. فرهاد مجیدی قصد دارد تا پایان فصل از کوین یامگا در پست تهاجمی استفاده کند و به همین دلیل هم روی جذب یک مدافع راست اصرار دارد. فرهاد مجیدی برای جذب صالح حردانی، مدافع راست فولاد اعلام نیاز کرده است و اگر آبی ها نتوانند او را جذب کنند سراغ گزینه های دیگر می روند.
در نیم فصل اول وریا غفوری در نیمی از بازی ها مصدوم بود و فرهاد مجیدی مجبور شد از یامگا در پست بال یا دفاع راست استفاده کند. این موضوعی بود که باعث شد توان تهاجمی استقلال کاهش پیدا کند و به همین دلیل مجیدی تصمیم دارد برای وریا غفوری یک بازیکن جانشین جذب کند تا یامگا نیم فصل دوم را در ضلع راست مثلث خط حمله آبی ها بازی کند.

نظر شما