شناسهٔ خبر: 52018999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فریاد شیران: حجت کریمی به دنبال محبوبیت مصنوعی است

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: حجت کریمی با دروغ گویی قصد دارد محبوبیت مصنوعی به دست آورد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -ناصر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در شان مددی نیست که پاسخ این انسان دروغگو را بدهد. سخنان وی کذب است و از جایگاهی سخن می‌گوید که اصلا در این جایگاه حضور ندارد!

آیا عضو هیئت مدیره استقلال جعل کرده است؟

کریمی تا این لحظه عضو هیئت مدیره استقلال نیست و با جعل سمت خود مصاحبه کرده و مرتکب جرم شده و در دادگاه باید پاسخگو باشد. بی‌تردید اینکه او با جعل عنوان مصاحبه می‌کند نشان می‌دهد به هر قیمتی حتی دروغ گویی و بی اخلاقی به دنبال محبوبیت مصنوعی است.

آیا مدارک حرفه‌ای سازی را بارگذاری نکرده بودید؟

برخلاف سخنان کذب کریمی، سامانه clas کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۶ شهریور ۱۴۰۰ باز شده است نه اسفند ۱۳۹۹ و تا تاریخی که مدیر عامل وقت (اواخر شهریور ۱۴۰۰) حضور داشته است، مستندات مربوطه بارگذاری و کلیه بدهی‌های ارزی و ریالی مرتبط با حرفه‌ای سازی پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالات نیز باز بوده است.

عامل حذف سرخابی‌ها چه کسی است؟

عاملان حذف از آسیا برای افکار عمومی و مردم مشخص هستند و مشخص شد که کمیته بدوی عامل حذف بوده است. مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم صراحتا در این باره سخن گفتند و سجادی، وزیر ورزش هم حذف این ۲ باشگاه از سوی کمیته مربوطه را تایید کرده است. متاسفانه این عضو جعلی هیئت مدیره به دنبال تحریف واقعیات و کره گرفتن از آب است در حالی که او بدجوری رسوا شده و رودست خورده است. در هر صورت، توقع و انتظار من از آجورلو این است که از جایگاه حقوقی خود برخورد قانونی با این آدم مجعول داشته باشد و جلوی سخنان او را بگیرد و اجازه ندهد استقلال را به حاشیه ببرند.

بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/ 

نظر شما