شناسهٔ خبر: 52018803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جواد منافی در گفتگو با مشرق مطرح کرد؛

بازیکنی که می‌تواند کار را برای پرسپولیس در بیاورد/ حامد لک بدون ذخیره قوی خطرناک است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید بازیکنی را در سطح ملی جذب کند که بتواند در شرایط سخت کار را در بیاورد، نه بازیکنی که نتواند گره از مشکلات تیم باز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، نیم فصل اول لیگ برتر با قهرمانی استقلال و نایب قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. در طول نیم فصل اول پرسپولیس با فراز و نشیب های زیادی روبرو شد ولی به طور کلی عملکرد آنها نتوانست انتظار هواداران را برآورده کند. به عقیده خیلی از کارشناسان خرید های جدید پرسپولیس در حد و اندازه های این تیم نبوده است.

جواد منافی درباره عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول به مشرق گفت: پرسپولیس پس از دیدار با الهلال درگیر مشکلات زیادی شد؛ رفتن بازیکنان تاثیرگذار و جذب بازیکنانی که کیفیت کافی را نداشتند، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و نداشتن مدیرعامل از جمله این مشکلات بود. پرسپولیس لیگ را با این شرایط شروع کرد.

وی افزود: شاگردان یحیی در ابتدای فصل نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند ولی رفته رفته شرایط آنها بهتر شد. بعضی از بازیکنان جدیدی که جذب تیم شدند توانستند به شرایط ایده‌آل خود برسند ولی همچنان بعضی از بازیکنان در وضعیت خوبی قرار ندارند. رفتن بعضی از بازیکنان، مصدومیت های زیادی و آرمانی نبودن شرایط برخی از بازیکنان مثل مهدی ترابی، پرسپولیس را اذیت کرد ولی با توجه به مشکلات موجود، پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است و هر چه که زمان جلوتر رفت تیم توانست هماهنگ تر شود.

بازیکنی که می‌تواند کار را برای پرسپولیس در بیاورد/ حامد لک بدون ذخیره قوی خطرناک است

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقاط ضعف پرسپولیس و پست هایی که نیاز به تقویت دارند، خاطر نشان کرد: پرسپولیس در خط حمله خود نیازمند به بازیکنی است که در شرایط سخت بتواند کمک کننده تیم باشد. با مصدومیت عیسی آل‌کثیر وضعیت حمله پرسپولیس بدتر شده است و تیم با یک مهاجم نمی تواند در نیم فصل دوم ادامه دهد. باشگاه باید بازیکنی را جذب کند که بتواند در شرایط سخت کار را برای پرسپولیس در بیاورد، نه بازیکنی که نتواند گره از مشکلات تیم باز کند. بازیکنی که برای پرسپولیس بازی می کند باید در سطح تیم ملی باشد تا بتواند برای تیم بدرخشد. پرسپولیس علاوه بر حمله در دفاع و دروازه مشکلاتی دارد. در این شرایط هر بازیکنی که بتواند به پرسپولیس کمک کند باید جذب شود.

وی درباره علاقه پرسپولیس به جذب رامین رضائیان گفت: رامین رضائیان قبلا برای پرسپولیس بازی کرده است و بازیکن خیلی خوبی است. قطعا کادر فنی پرسپولیس توانایی های او رو مورد بررسی قرار خواهند داد. اگر سرمربی تیم تشخیص دهد که رضائیان می تواند به تیم کمک کند قطعا او را جذب خواهند کرد.  

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد رفتن رادوشوویچ و نبود دروازه بان ذخیره اظهار داشت: رفتن رادوشوویچ مشکلاتی زیادی برای پرسپولیس به وجود آورد. حامد لک در تیم تنها شده است و ذخیره ای در پست خود نمی بیند تا با بروز کوچکترین مشکل جایگزین او شود. همین موضوع فشار را روی لک بیشتر می کند. در این شرایط یک دروازه بان خوب می تواند به پرسپولیس کمک کند و لک هم می تواند با اطمینان بیشتر در دروازه قرار بگیرد.

بازیکنی که می‌تواند کار را برای پرسپولیس در بیاورد/ حامد لک بدون ذخیره قوی خطرناک است

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص بازی فردای پرسپولیس با ذوب آهن در اصفهان افزود: این بازی برای پرسپولیس آسان نخواهد بود. با وجود اینکه پرسپولیس در لیگ توانست با اختلاف دو گل ذوب آهن را شکست دهد ولی نباید این تیم را دست کم بگیرد. پرسپولیس در مقابل هوادار مساوی کرد، آنها روبرو پدیده در بازی که همه گمان می کردند که پیروز از زمین بیرون می آیند، مساوی کردند. در نتیجه هیچگاه بازی آسان وجود ندارد. همه بازی ها سخت و سنگین هستند. با آنالیز هایی که انجام شده، هر دو تیم کامل از هم شناخت دارند و برای هر دو تیم بازی سختی است. این مسابقه تک بازی است، در نتیجه پرسپولیس باید با تمام تمرکز به میدان برود تا بتواند از سد ذوب آهن عبور کند.

وی با توجه به نیم فصل اول درباره مدعی های لیگ اظهار داشت: با توجه به نیم فصل اول تیم های مدعی از همین حالا مشخص شده است. سپاهان از نظر مهره یکی از بهترین تیم های ایران است و بازیکن های خیلی خوبی دارد. تیم استقلال نیز بعد از آمدن آقای آجرلو به ثبات قابل توجهی رسیده است و بسیار خوب بازی می کند. پرسپولیس هم همیشه جز مدعی های قهرمانی بوده است. در خصوص گلگهر، اگر آن امتیازات از آنها کسر نمی شد قطعا جز مدعیان فتح جام در آخر فصل بودند. البته این تیم مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و می تواند در نیم فصل دوم به شرایط خوب خودشان برگردند ولی در حال حاضر جنگ برای فتح جام بین سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس است.

نظر شما