شناسهٔ خبر: 52018737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ستاد بحران ثلاث‌باباجانی در آماده باش است

کرمانشاه ـ ایرنا ـ فرماندار ثلاث باباجانی گفت: در پی آغاز بارش ها از روز گذشته و ورود سامانه بارشی قوی به منطقه ، اعضای ستاد بحران این شهرستان اکنون در آماده باش هستند.

صاحب‌خبر -

«یدالله شکری» بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مصوب شده تمامی اعضای ستاد بحران نیروی انسانی و تجهیزات خود را در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دهند و نیروی انتظامی شهرستان نیز کنترل ترافیکی و هدایت مسیرها را بر عهده بگیرد.

وی با بیان اینکه ۲۵۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان برف گیر است، ادامه داد: محور تازه آباد به جوانرود ، تازه آباد به شیخ صله و محور تازه آباد به بزمیرآباد (سرپل ذهاب) از محورهای برفگیر شهرستان است که بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته، معاون عمرانی و برنامه ریزی و بخشدار مرکزی بر این محورها نظارت دارند.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار داشت: برای برف روبی مسیرهای شهرستان در روز گذشته ۶۰ تن ماسه و نمک استفاده شده است.

وی گفت: با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان، جاده ها و محورهای ارتباطی برف گیر و لغزنده هستند و از مردم درخواست داریم از تردد غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم خودروهای خود را به رنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

شکری اظهار داشت: با توجه به بارش برف و سرمای هوا مدارس تمام مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر در روز دوشنبه تعطیل است.

ثلاث باباجانی ۶۳۴ کیلومتر راه ارتباطی دارد.

این شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

نظر شما