شناسهٔ خبر: 52018580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با برنا

مدیران پیشین، استقلال را نابود کردند/ حق یزدانی دعوت به تیم ملی است

علی رضایی

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد مدیرانی که در 8 سال گذشته روی صندلی مدیریت آبی‌ها نشستند، این تیم را نابود کردند.

صاحب‌خبر -

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره بازی‌های مسابقات لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به طور کلی سطح لیگ بسیار افت کرده و حتی یک بازی خوب هم از تیم‌ها مشاهده نکرده‌ایم. نه از صدرنشینان و نه از قعرنشینان. ما به این سبک بازی‌ها و بردها می‌‌گوئیم شانسی. از بس که سطح لیگ افت کرده. اصلا فوتبال متفاوت شده.

پیشکسوت باشگاه استقلال در دهه 50 و 60 گفت: در دورانی که ما بازی می‌کردیم 30 میلیون جمعیت بود و 18 تیم اما حالا با 80 میلیون جمعیت 16 تیم حضور داریم و عملکردشان آن‌چنان دلچسب نیست. در زمان ما بازیکنان خارجی هم نبودند اما تیم‌های فعلی این کار را انجام می‌دهند.

وی درباره عملکرد استقلال و مجیدی هم عنوان کرد: فرهاد از لحاظ امتیازگیری بسیار خوب کار کرده. سال‌های بعد نمی‌گویند استقلال خوب بازی کرد یا خیر. می‌گویند جام گرفت یا خیر. البته اگر قهرمانی با بازی‌های زیبا همراه شود خیلی بهتر است اما قهرمانی اهمیت زیادی دارد.

مراغه‌چیان درباره عملکرد بازیکنان استقلال در رقابت‌های امسال افزود: در استقلال یزدانی عالی کار کرده و حقش دعوت شدن به تیم ملی است. مهدی‌پور هم دیگر بازیکن خوب استقلال بود. حسین‌زاده هم نشان داد آینده‌دار است. جا دارد به نمایش خوب وریا هم اشاره کنیم که هر زمان در زمین بوده مفید کار کرده. بازیکنان خارجی؟ به نظرم ژستد آنچنان درخشان نبوده و امیدوارم نیمکت نشینی مطهری باعث جدایی‌اش نشود زیرا پشیمانی در پی خواهد داشت.

وی در ادامه درباره مدیریت استقلال گفت: نگاه کنید طرح‌های مدیریتی استقلالی چقدر با گذشته تفاوت پیدا کرده. مدیران قبلی استقلال را نابود کردند. 8 سال تمام طرفداران ناراحت بودند و استقلال همیشه در حاشیه بوده. اگر خودم شاهد این مسائل نبودم باور نمی‌کردم. امسال آجرلو به خوبی کادرش را حمایت کرده و باعث شده حواشی جمع شود و امیدوارم این اقدامات منجر به قهرمانی آبی‌ها شود.

مراغه‌چیان درباره آینده استقلال گفت: قهرمانی نیم فصل برای استقلال بسیار خوب بوده اما نمی‌توان با قاطعیت گفت در دور برگشت هم استقلال قهرمان می‌شود. تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر مدعیان اصلی قهرمانی هستند. یک بار بازی آلومینیوم را دیدم و معتقدم کارهای ترکیبی‌شان بسیار خوب است.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

  • خبر بد برای آبی‌ها؛ حال عمومی مربی اسبق استقلال مساعد نیست
  • برگ برنده استقلالی‌ها در دور برگشت لیگ برتر

نظر شما