شناسهٔ خبر: 52015224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وعده‌های عزیزی خادم درحال اجراست

افشاریان: رفتار حرفه‌ای فدراسیون در قبال داوران بسیار ارزشمند است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته داوران به نکات مختلفی اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان در ابتدا گفت: پس از اظهار محبت رییس فدراسیون و مجموعه هیات رییسه به داوران و تصویب افزایش ۴۰۰ درصدی حق‌الزحمه داوران برای اولین بار، امروز جامه عمل بر این تصمیم پوشانده شد و همه داوران کشور نسبت به این اقدام بسیار خوشحال هستند و به دور از بار روانی به ادامه فعالیت‌شان خواهند پرداخت. این موضوع از برنامه‌های انتخاباتی رییس فدراسیون بود و با حمایت ایشان هم به آن جامه عمل پوشانده شد. خوشبختانه وعده‌های انتخاباتی عزیزی خادم که اسفند ماه ٩٩ مطرح شد، یکی پس از دیگری در حال وقوع است.

 
وی ادامه داد: آنچه برای من و داوران مهم است، نه مسئله مالی این قضیه، که بحث احترام و رفتار حرفه‌ای در قبال جامعه داوری است که بسیار ارزشمند و ما را به آینده امیدوار کرده است. از اعضای هیات رییسه به خصوص عزیزی خادم که واقعا دل دریا گونه دارد و بسیار خوش فکر است، در این مورد به شکل ویژه سپاس‌گزارم. ان‌شاالله در ادامه راه در کنار وی هستیم و داوران نیز در کنار جامعه فوتبال از زندگی ورزشی خود لذت ببرند.
 
افشاریان افزود: باتوجه به اینکه داوران مشکلات دیگری نظیر تامین البسه دارند، دستورات لازم از سوی رییس فدراسیون صادر شده تا با یک برند به توافق برسیم و در شروع نیم فصل دوم یا با کمی تأخیر سایر مشکلات داوری را هم رفع کنیم.
رییس کیمته داوان تصریح کرد: داوران هم باید خرسند باشند که در مجموعه فدراسیونی مشغول فعالیت هستند که احترام و عزت، از اصول رفتاری آن است. از طرفی توقع داریم که خود داوران با رفتار حرفه‌ای، تمرکز و مطالعه بیشتر در نیم فصل دوم حق تیم‌ها را به درستی ادا کنند. این روزها روزهای خوب داوری است و خدا را شاکرم که خنده داوران را هم شاهد شدیم. بار دیگر از رفتار حرفه‌ای فدراسیون در قبال داوران تشکر می‌کنم.
 
عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان اظهار داشت: باید اولین شاهد صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا و بدرقه‌شان شدیم که هدفمند و با عزت بود. رییس فدراسیون که اهمیت زیادی برای فوتبال بانوان قائل است و باید از معاون رییس جمهوری و اعضای هیات رییسه و همه افرادی که در کنار این تیم بودند، تشکر کنم. امید داریم که این تیم حق خودش را در مسابقات هند بگیرد. صعود بسیار سریع و کم هزینه‌ای را هم برای تیم ملی آقایان در پیش داریم و یادمان نرود که در سال جام جهانی هستیم و باید همگی در این شور ملی سهیم باشیم. باید همه در کنار هم باشیم و شادی‌ها را به خاطر تیم ملی تقسیم کنیم.
 
انتهای پیام/
 

برچسب‌ها:

نظر شما