شناسهٔ خبر: 52012916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شیخ سلمان برای زنان فوتبالیست ایران آرزوی موفقیت کرد

تهران _ ایرنا _ رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران توانایی خود برای الهام بخشیدن در سطح قاره اثبات کردند، برای زنان فوتبالیست ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از  فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران و هوادارانشان آرزوی موفقیت کرد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است،  به مناسبت شروع جام ملت های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۲ در هند در هفته آتی، فرصت را غنیمت می دانم و برای تیم ملی فوتبال زنان ایران، طرفداران و خانواده فوتبال ایران رویدادی خاطره ساز و موفق را آرزو می کنم.

شیخ سلمان همچنین نوشت:‌ در این مسابقات که ۱۲ تیم در آن شرکت می کنند، تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران توانایی خود برای الهام بخشیدن در سطح قاره را اثبات کرده و الگویی برای دختران و زنان فوتبالیست است و امیدوارم روند آماده سازی خوبی در پیش داشته باشند.

به گفته رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، پتانسیل وسیعی در فوتبال قاره آسیا وجود دارد و ما مصمم هستیم تا به روند فوتبال زنان با تمرکز بر روی توسعه و رشد در تمام جنبه ها کمک کنیم تا  فوتبال آنان به قدرت واقعی خود پی ببرد و شما را به تماشای این رویداد هیجان انگیز دعوت می کنم.

تیم ملی فوتبال زنان ایران امسال با گذشتن از سد بنگلادش و اردن، برای نخستین‌ بار سهمیه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را کسب کرد.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار می‌شود. ایران که برای نخستین بار سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده، در گروه اول با هند، چین و چین تایپه همگروه است.

نظر شما