شناسهٔ خبر: 52007965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ایراندوست: حمایت‌ها ادامه داشته باشد، تیم ملی بانوان به جام ...

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی بانوان ایران وعده داد در صورت تداوم حمایت‌های فدراسیون فوتبال، شاگردانش راهی جام جهانی بانوان خواهند شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال بانوان ایران مهر ماه امسال و برای نخستین بار، صعود خود را به جام ملت‌های آسیا قطعی کرد و از روز پنجشنبه هفته جاری وارد این مسابقات می‌شود. بانوان کشورمان در گروه A رقابت‌ها حضور دارند.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره شرایط شاگردانش برای آغاز جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بابت نتایجی که گرفته‌ایم، راضی‌ترین فرد جهان هستم، اما از لحاظ فنی فضای زیادی برای پیشرفت داریم. تلاش می‌کنیم این کمبودها را در اردوهای تمرینی خود برطرف کنیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم.

وی با انتقاد از دیدگاه‌های منفی نسبت به فوتبال بانوان گفت: من 42 ساله شده‌ام و همچنان از من می‌پرسند چرا یک دختر فوتبال بازی می‌کند. دختر بهتر است قرمه‌سبزی درست کند! همه ایرانیان، فیلم‌ها و تصاویر ما را دیده‌اند و مطمئنم که همه درباره فوتبال بانوان ایران اطلاعات لازم را دارند.

سرمربی تیم ملی بانوان با ابراز امیدواری به ساماندهی شرایط برای بانوان ایران در سایر رده‌ها تصریح کرد: قرار داشتن در میان 12 تیم برتر آسیا و شرکت در معتبرترین تورنمنت فوتبال ملی بانوان، تأثیر مثبتی بر فوتبال بانوان ایران دارد. انتظار دارم که با برنامه‌ریزی مناسب، تیم‌های ملی بانوان ما در سایر رده‌های سنی سازماندهی شوند و برنامه پنج ساله‌ای برای رشد و توسعه آن اجرا شود. اگر حمایت فدراسیون فوتبال و مردم ایران ادامه داشته باشد، قول می‌دهم که در پنج سال آینده به جام جهانی بانوان صعود می‌کنیم.

برنامه دیدارهای تیم ملی بانوان ایران در جام ملت‌های آسیا 2022 به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 دی
ایران - هند، ساعت 17:30، ورزشگاه پاتیل بمبئی نو

یکشنبه 3 بهمن
ایران - چین، ساعت 13:30، ورزشگاه بمبئی آره‌نا

چهارشنبه 6 بهمن
چین تایپه - ایران، ساعت 17:30، ورزشگاه پاتیل بمبئی نو

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما