شناسهٔ خبر: 52004263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مسدود شدن دو جاده در خراسان رضوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مسدود شدن دو مسیر جاده ای به خاطرسیلاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس انلاین، ابراهیم نصری اظهار کرد: جاده اصلی تربت‌جام - تایباد در محدوده زیرگذر صولت به دلیل وجود سیلاب و آب گرفتگی سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است. 

وی ادامه داد: جاده فرعی تایباد - مشهدریزه و همچنین جاده روستایی براکوه به بید پارسی در شهرستان خواف نیز به علت سیلاب بسته شده است.

مسئولان در مناطق سیل زده حضور میدانی داشته باشند

سیلاب شدید مورموری را دربر گرفت/ خسارت سیل به ۱۰۰ واحد مسکونی

هواشناسی خراسان رضوی نسبت به جاری شدن سیلاب هشدار داد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در بیشتر جاده های استان به خصوص در مناطق جنوبی شاهد بارش باران هستیم و جاده ترانزیتی درگز - قوچان نیز تحت تاثیر بارش پراکنده برف لغزنده است.

براساس گزارش اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه در این استان آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت. این بارشها همراه با احتمال آبگرفتگی، جاری شدن رواناب، افزایش وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی شده و از روز سه‌شنبه آتی بارش برف نیمه شمالی و ارتفاعات استان را فراخواهد گرفت.  

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

نظر شما