شناسهٔ خبر: 52001856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در بارش های اخیر؛

آخرین وضعیت راه‌های مسدود شده کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری صداوسیما

برا اثر بارش سنگین برف جاده ۱۵۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد همچنان مسدود است.

صاحب‌خبر -

تداوم مسدود بودن جاد‌ه پاتاوه – دهدشت و سپیدار-سرفاریاببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای این استان گفت: در پی بارش برف و باران در دو روز گذشته جاده پاتاوه - دهدشت از گردنگاه لوداب به سمت شهرستان کهگیلویه به دلیل تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز و سیلابی شدن پل‌های موقت جایگزین تا اطلاع ثانوی قطع است و رانندگان از مسیر جایگزین جاده یاسوج - بابامیدان تردد کنند.
کرم جانی پور افزود: جاده سپیدار- ساداتِ امامزاده علی به سمت سرفاریاب به دلیل شدت بارش برف در مناطق مله می‌ و جوخانه تا اطلاع ثانوی مسدود است و توصیه می‌شود رانندگان از مسیر جایگزین، جاده یاسوج – بابامیدان تردد کنند.
جانی پور با بیان اینکه همه محور‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها جریان دارد، اضافه کرد: در محور یاسوج – شیراز در منطقه پریکدان تا مله شوره به دلیل ترافیک سنگین تردد خودرو‌ها به کندی در حال انجام است.
وی از بازگشایی جاده یاسوج - کاکان هم خبر داد و گفت: براثر بارش برف سنگین جاده ۱۸۰ روستا در مناطق سردسیری استان از جمله شهرستا‌های مارگون، بویراحمد، چرام و بخش دیشموک مسدود شد که تاکنون راه ۳۰ روستا بازگشایی شده و مسیر ۱۵۰ روستا همچنان مسدود است.
سپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان و مردم استان توصیه کرد: از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند.
وی اضافه کرد: رانندگان خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و ازتوقف در مناطقی که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد خودداری کنند.

نظر شما