شناسهٔ خبر: 51997467 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

توسعه‌دهنده Gotham Knights در حال ساخت بازی جدید سوپرمن است

به ادعا یک افشاگر معتبر / gamesradar

صاحب‌خبر -

استودیو برادران وارنر مونترال خالق Gotham Knights در حال کار روی یک بازی جدید است و طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد پروژه آن‌ها بازی جدیدی برای سوپرمن خواهد بود.

یکی از کاربران توییتر به آگهی استودیو توسعه‌دهنده برای جذب یک برنامه نویس ارشد هوش مصنوعی گیم پلی اشاره کرد که قرار است روی بازی جدیدی کار کند. در توضیحات این آگهی شغلی آمده است:

WB Games Montreal بخشی از استودیو اصلی برادران وارنر به دنبال یک برنامه نویس ارشد هوش مصنوعی گیم پلی است تا با تیم سازنده بازی خود که در حال کار روی عنوان AAA جدیدی است همکاری داشته باشد.

در ماه گذشته نیز توسعه‌دهنده بازی Gotham Knights فاش کرده بود که در حال کار روی یک بازی کاملا جدید مرتبط با دنیای DC است و اکنون یک بار دیگر به پروژه جدید اشاره شده. به دنبال این خبر، افشاگر دیگری توضیح داد که بازی ذکر شده عنوان جدید سوپرمن خواهد بود.

سوپرمن سوپرمن

لازم به ذکر است که این افشاگر سابقه بسیار خوبی دارد و حتی پیش از معرفی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League فاش کرده بود که راک‌استدی در حال کار روی بازی Suicide Squad است.

به نظر می‌رسد که افشاکننده اطلاعاتی در مورد تلاش‌های تعاملی DC دارد، که منجر به چشم‌انداز شگفت‌انگیز یک بازی سوپرمن با بودجه کلان می‌شود که در واقع توسط یک توسعه‌دهنده مشهور که قبلاً به دنیای کمیک‌بوک در حال توسعه است، در حال توسعه است.

با این حال، باید توجه کرد که این پروژه جدید احتمالا حداقل چندین سال تا انتشار عمومی فاصله داشته باشد. تا آن زمان بازی Gotham Knights در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد که اکشن چهارنفره را به دنیای بازی‌های دی‌سی می‌آورد و همچنین Suicide Squad: Kill the Justice League از راک‌استدی نیز یک اکشن مشترک چهار نفره مشابه را ارائه می‌کند.

Top 10:شماره تلفن های عجیبی که تو بازی ها پیدا کردیم

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

gamesradar

نظر شما