شناسهٔ خبر: 51995615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده پایگاه دریایی سپاه چابهار: ملت شهادت، ذلت و اسارت ندارد

فرمانده پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چابهار گفت: ملتی که شهادت دارد ذلت و اسارت ندارد تکریم مقام والای شهدا برای همه ما یک خدمت به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ محمد نوذری در دیدار با خانواده شهید "چراغ مکان" از شهدای اهل سنت چابهار که در حمله تروریستی و ناجوانمردانه تاسوعای حسینی به شهادت رسید گفت:: از نظر بزرگان ما، شهدا مظهر قدرت و اقتدار کشور و اسلام‌شناس هستند و بار‌ها عنوان شده که ملتی که شهادت دارد، ذلت و اسارت ندارد.

او می گوید: شهید برگوار چراغ مکان جزو نیرو‌های امنیتی بود و مراسم تاسوعای حسینی از دید ما یکی از بهترین مراسم‌ها است و چنین مراسمی باعث اتحاد شیعه و سنی است.

به گفته فرمانده پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   برای ما در نیروی دریایی سپاه و پایگاه امام علی (ع) یک رسم است که بازدید از خانواده‌های عزیز شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم و خدا شاهد است که برای ما فرقی نمی‌کند شهید اهل سنت است یا تشیع و این اسلام است که برای ما حائز اهمیت بوده که ماهم با جان و دل به اسلام خدمت خواهیم کرد.

نوذری گفت: برای جبران فقدان آن شهید والامقام کاری از دستمان بر نمی‌آید، اما خداوند توفیق داده است برای تکریم مقام شامخ این شهید عزیز همواره با خانواده وی دیدار داشته باشیم و این لطف بزرگی از جانب خداوند است.

ظهر روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۸۹ مصادف با نهم محرم‌الحرام، طی ۲ انفجار انتحاری، دسته‌های عزاداری سید و سالار شهیدان به خاک و خون کشیده شد و ۴۰ شهید و ۹۵ زخمی از عزادران شیعه و سنی برجای گذاشت.

این انفجار‌ها درحالی روی داد که مسلمانان بی‌دفاع و سوگوار شهرستان چابهار برای زنده نگهداشتن ارزش‌های قیام عاشورا درحال عزاداری بودند.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار نیز در این دیدار حضور داشت.

انتهای پیام/ع

نظر شما