شناسهٔ خبر: 51994320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بیرانوند در توقف بوآویشتا بازی نکرد

نام دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل ویسنته قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر پرتغال از ساعت ۱۹ امشب با انجام یک مسابقه وارد هفته هجدهم و نیم‌فصل دوم شد که در یکی از آنها، تیم بوآویشتا در حالی که علیرضا بیرانوند را برای پنجمین مسابقه پیاپی در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه دو بسا سسولو مقابل ویسنته رده پنجمی قرار گرفت.

 

یاران بیرانوند شروع خوبی در این مسابقه داشتند و در دقیقه ۴ روی توپ ارسالی از کرنر توسط آفونسو و ضربه سر ماکوتا موفق شدند گل اول بازی را به ثمر رسانند و نیمه نخست را با برتری یک بر صفر مقابل ژیل ویسنته به پایان برسانند.

 

بوآویشتا در دقیقه ۴۹ یک گل مردود توسط پتار موسی به ثمر رساند ولی در دقیقه ۶۷ با ضربه چیپ لینو دروازه خود را باز شده دید تا کار به تساوی یک بر یک کشیده شود.

 

تیم فوتبال بوآویشتا که طی سه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال شکست‌ناپذیر بود و دو مساوی و یک پیروزی داشت، امشب هم با نتیجه یک بر یک مقابل ژیل ویسنته متوقف شد تا ۱۸ امتیازی شود و در جایگاه دهم جدول بماند.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا که در این فصل هشت بار در لیگ برتر پرتغال به میدان رفته، امشب نیز مثل چهار بازی گذشته تیمش فرصت حضور مقابل ویسنته را به دست نیاورد.

نظر شما