شناسهٔ خبر: 51994155 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سازنده Gotham Knights احتمالا مشغول یک پروژه ثانویه است

رضا مهرعلی

صاحب‌خبر -

استودیوی وارنر بروز گیمز مونترال (WB Games Montreal)، در حال حاضر سرگرم توسعه‌ی بازی Gotham Knights است؛ یک بازی بتمن جدید که بنا است در سال 2022 منتشر شود.

قرار است بازی Gotham Knights برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اما بنا بر شایعات، این بازی تنها اثری نیست که وارنر بروز گیمز مونترال روی آن کار می‌کند و این توسعه‌دهنده همزمان مشغول پروژه‌ی ثانویه‌ای است که گفته می‌شود به دنیای دی‌سی (DC) تعلق دارد. چیزی که موجب شده است تا خبر تازه‌ای را در این باره پوشش دهیم، آگهی شغلی تازه‌ی استودیوی یادشده است که تا حدود زیادی به شایعات قوت می‌بخشد.

حالا از این آگهی شغلی جدید چه چیزی دستگیرمان می‌شود؟ اول از همه باید بگویم که متاسفانه مشخص نشده است که پروژه‌ی جدید وانر بروز گیمز مونترال چیست. با این حال، اکنون می‌دانیم که این بازی مرموز در حال توسعه، یک اثر AAA است و این تنها چیزی است که آگهی شغلی به ما می‌گوید.

در حالی که هیچ سخن رسمی‌ای در رابطه با ماهیت بازی به دست نمی‌رسد، برخی شایعات حاکی از آن هستند که باید منتظر یک بازی سوپرمن یا لیگ عدالت باشیم. سوال دیگری که در ذهن باقی می‌ماند به پلتفرم‌های مقصد و تاریخ رونمایی و عرضه‌ی این بازی مربوط می‌شود که در رابطه با آن‌ها هیچ اطلاعاتی موجود نیست.

گفتنی است که استودیوی وانر بروز گیمز مونترال سابقه‌ی فعالیت به عنوان استودیوی پشتیبانی را هم در کارنامه‌ی خود دارد و به همین دلیل بعید نیست که در توسعه‌ی یک بازی AAA دیگر همچون Suicide Squad: Kill the Justice League یا Wonder Woman، یار کمکی استودیوی دیگری در شرکت برادران وارنر باشد.

تا کنون نه استودیوی وانر بروز گیمز مونترال و نه شرکت برادران وارنر، هیچ کدام به گمانه‌زنی‌هایی که آگهی شغلی جدید ایجاد نموده است واکنش نداده‌اند. به دلایل بسیاری احتمالا تغییری در شرایط فعلی ایجاد نخواهد شد، با این حال اگر خبر تازه‌ای به دست برسد حتما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

نظر شما