شناسهٔ خبر: 51994121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناگلزمان: امیدوارم لواندوفسکی مرد سال جهان شود

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش برابر کلن در برخی دقایق خوش شانس بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ عصر امروز و با هت تریک رابرت لواندوفسکی با چهار گل کلن را مغلوب کرده و جایگاه خود در صدر جدول بوندسلیگا را استحکام بخشید. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخته و تاکید کرد با توجه به شرایط جدول، کسب سه امتیاز مهم ترین هدف بایرن مونیخ بوده است.

 

یولیان ناگلزمان گفت: "دیداری خوب و تماشایی را سپری کردیم. البته اگر در گلزنی با دقت تر عمل می کردیم می توانستیم با اختلاف بیشتری به برتری دست یابیم، اما در کل معتقدم نمایش خوبی در خانه کلن ارائه دادیم. البته نکته حائز اهمیت این بود که بعد از شکست در مسابقه هفته گذشته و پیروزی دیروز دورتموند، سه امتیاز دیدار مقابل کلن را کسب کرده و دوباره اختلاف خود را با این تیم به شش امتیاز برسانیم.

 

 

پس از تعطیلات زمستانی با 9 امتیاز بالاتر از دورتموند پیشتاز بودیم، اما در ادامه شکست خوردیم و دورتموند به ما نزدیک شد. پس مهم این بود که امروز این سه امتیاز را کسب کنیم. ما کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشته و بر حریف خود مسلط بودیم، اما در برخی لحظات نیز خوش شانس بودیم که دروازه بایرن مونیخ باز شد. در نهایت نکته مهم کسب این پیروزی پرگل و سه امتیاز بود.

 

مراسم مرد سال جهان؟ اگر رابرت لواندوفسکی این جایزه را از آن خود کند خیلی خوشحال خواهم شد و امیدوارم او عنوانی که لیاقتش را دارد، کسب کند.

 

شرایط لوکاس هرناندز؟ لوکاس امروز دوباره تحت آزمایش قرار گرفت و به نظر شرایط این بازیکن خوب بود. بنابراین ما انتظار داریم که او به زودی به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شود."

نظر شما