شناسهٔ خبر: 51992405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فیلم/فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

امروز پاسداری از ارزش های هشت سال دفاع مقدس و شناساندن آن به جامعه وظیفه ماست

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در دیدار با جانباز سرتیپ دوم پاسدار بهرام محمد نژاد کلده گفت: امروز پاسداری از ارزش های هشت سال دفاع مقدس و شناساندن آن به جامعه وظیفه ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با جانباز سرتیپ دوم پاسدار بهرام محمد نژاد کلده دیدار کردند.
در این دیدار فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خانواده های شهدا و جانبازان مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد و ایثار شهدا و جانبازان را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.
وی هدف از این دیدار را قدردانی از صبر خانواده جانبازان و ادای احترام به آنها دانست و گفت: ایران اسلامی به واسطه فداکاری های شهدا و رشادت جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده، امروز وظیفه ی ماست که علاوه بر قدردان بودن رشادت هایشان از نمادها و ارزش های هشت سال دفاع مقدس پاسداری کنیم و آنها را به جامعه بشناسانیم.
این دیدار در منزل جانباز ۹۲ درصد سرتیپ دوم پاسدار بهرام محمدنژاد کلده باز نشسته سپاه کرج انجام گرفت.
گفتنی است در پایان سردار علیرضا حیدرنیا برای همه جانبازان و ایثارگران عزیز خصوصا برادر جانباز بهرام محمدنژاد کلده آرزوی شفا و سلامتی کردند.

<div id="video-display-embed-code_3625577" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9407679/3625577?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما