شناسهٔ خبر: 51992381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجاهد:

هر کس در مقابل نظام ما بایستد مجاهدین آن ها را نابود می‌کند

مجاهد در واکنش به اعتراضات در فاریاب گفت ما در تمامی ساحات تسلط کامل داریم.

صاحب‌خبر -
باشگاه خبرنگاران جوان - طالبان در واکنش به ناآرامی های اخیر در ولایت فاریاب می گویند که اگر کسی در مقابل نظام‌شان ایستادگی کنند و یا اینکه با دشمن شان هم‌دست شوند، از بین برده خواهد شد.
 به نقل از رسانه ها ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت اسلامی طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب و گسترش آن به ولایت‌های دیگر و اظهارات مقام‌های حکومت پیشین به این موضوع اشاره کرده است.
مجاهد گفته که "ما در تمامی ساحات تسلط کامل داریم، در هیچ جایی به ناامنی اجازه نمی‌دهیم، نیروهای ما در همه ولایات به گونهٔ منظم و قوی هستند."
مجاهد بیان کرده است که اگر هرکسی بخواهد از وضعیت سوء استفاده کند، با دشمن هم دست شود، یا بر ضد نظام ایستادگی کند، مجاهدین در برابر آن‌ها واکنش قطعی دارند و در وقت کم از بین برده خواهند شد.
مجاهد می‌گوید که بازداشتی که در ولایت فاریاب صورت گرفته است در پیوند به قضیهٔ اختطاف یک کودک به نام عبدالروف بوده که تحت بررسی قرار دارد و این اعتراضات هم از سوی طرفداران افراد بازداشت شده انجام شده است.
در همین حال باشندگان فاریاب روز پنجشنبه گذشته در واکنش به بازداشت مخدوم عالم، رئیس سابق کمیسیون نظامی طالبان در فاریاب و یکی از فرماندهان نامدار ازبیک‌تبار آنان دست به تظاهرات زدند که گفته می‌شود در درگیری‌ها میان معترضان و افراد طالبان دو نفر نیز کشته شدند.
انتهای پیام/ ر

برچسب‌ها:

نظر شما