شناسهٔ خبر: 51987520 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسابقات مچ‌اندازی باشگاه‌های خراسان رضوی برگزار شد

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاههای استان و انتخابی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سروش پورآزاد دراین باره اظهار کرد: در این مسابقات یک روزه که دیشب به پایان رسید ۱۶۶ ورزشکار از شهرستانهای سرخس، تربت حیدریه، تربت جام ، فریمان، سبزوار، نیشابور، چناران، درگز، گناباد و مشهد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: در پایان در رده سنی امید در بخش راست دست و چپ دست تیم باشگاه قربانی فریمان به مقام نخست دست یافت، باشگاه اکبری مشهد دوم و هیات سبزوار سوم شد. تیم باشگاه انرژی سرخس هم در راست دست به طور مشترک با سبزوار مقام سوم را کسب کرده است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در راست دست تیمی جوانان و نوجوانان تیم هیات سبزوار مقام اول را به دست آورد، باشگاه قربانی و یزدان هم از فریمان مقام دوم و سوم را کسب کردند.

پورآزاد افزود: در بخش چپ دست هم باشگاه اکبری مشهد مقام نخست را کسب کرد، باشگاه یزدان فریمان دوم شد و باشگاه انرژی تربت حیدریه به مقام سوم دست یافت. انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما