شناسهٔ خبر: 51976579 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمساح اسباب بازی، باغ وحش را بهم ریخت

انتشار تصویری از رویت یک حیوان عجیب در باغ وحش، مسئولان آن را برای بررسی موضوع به تکاپو انداخت.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند؛ مانند تصویری که یک جانور عجیب را در پارک باغ وحش نشان می‌داد.

 

بنا به گزارش People، ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از بازدیدکنندگان باغ وحش مزرعه فولی در کیلگتی پمبروک شایر ولز از رویت یک " موجود مرموز " در این باغ وحش خبر داد. پس از انتشار گسترده این تصویر در شبکه‌های مجازی در مورد رویت یک جانور اسرارآمیز، مسئولان باغ وحش تحقیق در این باره را آغاز کردند. ماموران باغ وحش سراسیمه به محلی که گفته می‌شد این جانور رویت شده مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید

با این حال آن‌ها با دیدن چیزی که یک جانور مرموز توصیف شده بود نفس راحتی کشیدند. نگهبانان باغ وحش در این محل یک تمساح اسباب بازی را پیدا کردند که ظاهرا توسط یکی از بازدیدکنندگان به داخل محوطه انداخته شده بود. صفحه فیسبوک این باغ وحش با انتشار این تصویر نوشت: "کارکنان باغ وحش پس از انتشار خبر رویت یک موجود مرموز در یکی از حوضچه‌های باغ وحش به محل اعزام و پس از آنکه یک اسباب بازی را در آنجا پیدا کردند نفس راحتی کشیدند. صبح روز دوشنبه این تمساح اسباب بازی همه ما را خنداند."

تمساح اسباب بازی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما