شناسهٔ خبر: 51974756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

به همه ثابت شد که حمایت‌های فدراسیون از بانوان مقطعی نیست

ایراندوست: تیم ملی بانوان حالا حامیان بسیار سرسختی به نام مردم دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران می‌گوید این تیم با تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها عازم جام ملت‌های آسیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ایراندوست در ابتدا با اشاره به اردوی پایانی شاگردانش گفت: امکانات کیش بسیار خوب است. به خصوص که به آرامش نیاز داشتیم و اینکه تیم هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد و در فضایی آرام روزهای پایانی آماده سازی را طی کند که خوشبختانه به آن رسیدیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران درباره قرار گرفتن سارا قمی در لیست اعزامی به هند گفت: تیم ملی ما تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها است. ما خیلی دوست داشتیم که باتجربه‌های دیگری نیز در تیم ما باشند، اما بنا بر شرایطی حضور ندارند. فکر می‌کنم سارا قمی می‌تواند در درون و خارج از زمین به ما کمک کند.
وی درباره حمایت‌های انجام شده از این تیم توسط فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از همان روز اول یعنی 21 اردیبهشت که اردوی تیم آغاز شد گفتم که حمایت‌ها بسیار خوب است. برخی از دوستان رسانه‌ای تصور می کردند که شاید حمایت مقطعی است، اما عزیزی خادم، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند در طول هشت ماهی که ما در اردوها بودیم ثابت کردند که حمایتشان واقعی است و قطعا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت. هدف اصلی توسعه و رشد فوتبال بانوان است و فکر می‌کنم این موضوع برای همه ثابت شده باشد.
ایراندوست افزود: از محل اقامتی که برای تیم ملی بانوان درنظر گرفته شده تا البسه اصلی که مانند تیم ملی آقایان است و پرواز اختصاصی وارش که حتی خیلی از تیم‌های بزرگ شرکت کننده در جام جهانی با پرواز عمومی به مسابقات اعزام می‌شوند، همه این‌ها اتفاقات خوبی است که برای تیم بانوان رقم خورد و مطمئنم که نتیجه این حمایت ها را خواهیم دید.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: به نظرم دختران فوتبالی خیلی امیدوارتر از قبل راه‌شان را ادامه خواهند داد، همانطور که در یکماه و نیم اخیر 3 هزار دختر فوتبالی استعدادیابی شدند و قطعا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید. تیم ملی بانوان اکنون حامیان بسیار سرسختی مانند مردم عزیزمان دارد و خوشحالیم که مردم از ما حمایت می کنند و مطمئنا انرژی مثبت آنها در روز بازی با هند انگیزه مضاعفی به بازیکنان می‌دهد. برای اولین بار عازم جام ملت‌های آسیا هستیم تا برای مردم کشورمان و رشد فوتبال زنان ایران اتفاقات خوبی رقم بزنیم. 

نظر شما