شناسهٔ خبر: 51972467 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳ کشته و یک مصدوم در واژگونی و سقوط خودروی پژو در محور ایذه

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان از کشته و زخمی شدن ۴ نفر بر اثر واژگونی خودروی پژو در محور ایذه -بیشه شیرین خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت: امروز ساعت ۱۷ بر اثر واژگونی خودروی پژو و سقوط به دره  در محور ایذه -بیشه شیرین حادثه رانندگی به قوع پیوست که بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات در محل حاضر شدند.

 به گفته مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان  حادثه دیدگان اعضای یک خانواده بودند که یک مرد ۴۷ ساله، زن ۳۲ ساله و پسر ۱۰ ساله فوت شدند و یک پسر ۷ ساله مصدوم شد.

این مقام مسئول می‌گوید: همچنین واژگونی پراید در محور آرپناه - لالی نیز در روز جمعه ۴ مصدوم بر جا گذاشت.

شرهانی در ادامه گفت: عصر امروز در محور ایذه به پیان  نیز تصادفی بین ۲ خودروی نیسان رخ داد.

او می‌گوید: در این تصادف نیز ۴ نفر مصدوم شده که مصدومان این حادثه با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

پیشتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفته بود در ده ماه ابتدای سال، ۵۱۰کشته در سوانح جاده‌ای استان خوزستان رخ داده  که ۴۰ تا ۵۰ درصد آن مربوط به موتورسواران بوده  و ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گفته  خدادادی فاجعه‌های مستمر ناشی از نبود آموزش، بی توجهی به قوانین و مشکلات زیر ساختی بوده و بخش مهمی نیز به شرایط فردی بازمی‌گردد.

رئیس پلیس راه خوزستان نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که کشته های تصادفات جاده ای در خوزستان  در ۱۰ ماهه امسال  به اندازه ۵ هواپیمای مسافربری  است.

انتهای پیام/ی

نظر شما