شناسهٔ خبر: 51971788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنس فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال به اظهارات فلاح

سمیعی: مدیرعامل فجر سپاسی چه کاره است؟!

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل فجر شهید سپاسی چه کاره است که دعوت بازیکنان ما را به تیم ملی فوتبال شائبه انگیز می‌داند.

صاحب‌خبر -

 

باشگاه خبرنگاران جوان - بعد از اظهارات فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی مبنی بر اینکه حسین مرادمند و سیاوش یزدانی از اسفند ماه سرباز تلقی می شوند و دعوت مرادمند به تیم ملی فوتبال زشت و غیر اخلاقی است، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال ارزیابی خود را درباره این موضوع بیان کرد.

درباره اظهارات مدیر عامل فجرشهید سپاسی در خصوص بازیکنان سرباز استقلال بگویید؟

مدیر عامل فجر سپاسی به چه حقی در مورد بازیکنان استقلال صحبت می‌کند؟چگونه و بر چه اساسی در مورد فهرست تیم ملی پیش داوری کرده و باشگاه استقلال و فدراسیون را به لابی‌های پشت پرده و تبانی متهم می کند؟ فدراسیون باید با این مدیران غیر حرفه‌ای برخورد کند. مدیر عامل فجر چه کاره است که دعوت بازیکنان خط دفاعی تیم بی شکست با آمار کمترین گل خورده را ‌شائبه انگیز می‌داند؟ شائبه زمانی خواهد بود که کل این خط دفاع به تیم ملی دعوت نشود.

آیا بازیکنان استقلال قرار است دوران سربازی خود را در فجر سپاسی سپری کنند؟

باشگاه فجر امکان استفاده از بازیکنان سرباز را دارد، اما نه مرکز نظام وظیفه است که در خصوص زمان اعزام و محل خدمت بازیکنان سایر تیم‌ها اظهار نظر کند نه متولی بررسی مدارک و مستندات، صلاحیت اظهار نظر در مورد دعوت شدن یا نشدن بازیکنی به تیم ملی را نیز ندارد. 

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما