شناسهٔ خبر: 51970092 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیب جمعه دزفول:

خودرو سازان داخلی هر «لگنی» را با هر قیمتی به مردم عرضه می‌کنند

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: خودروسازان با سوء استفاده از ممنوعیت ورود خودرو‌های خارجی برای حمایت از تولید داخل هر «لگنی» را با هر قیمتی به مردم عرضه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی این سخنان را در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر بیان کرد.

اشاره او به صحبت‌های رییس پلیس راهور کشور پس از تصادف زنجیره‌ای محور بهبهان-رامهرمز است که اعلام‌ کرد خودروسازان باید دادگاهی شوند چراکه کیسه‌های هوای هیچ یک از خودرو‌ها در این حادثه باز نشد.

در این حادثه که به دلیل مه گرفتگی در ۱۰ کیلومتری جاده بهبهان رخ داد، ۵۹ خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

خطیب جمعه دزفول در ادامه از شورای نگهبان خواست ضمن در نظر گرفتن تولید داخلی شرایط را برای رضایت مردم هم فراهم کند.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد که واردات خودرو باید با هدف ارتقای کیفیت خودرو‌های داخلی انجام شود و یادآور شد که ورود خودرو‌های گرانقیمت هم ضرورتی ندارد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی مواضع محکم رئیس جمهور در مقابل عاملان ترور شهید قاسم سلیمانی را باعث انداختن ترس در دل بدخواهان ایران عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود از وزرا و استانداران خواست تکانی به خود دهند و افزود: مدیران لیبرالی برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند و باید کنار گذاشته شوند ضمن اینکه باید از مماشات با مدیران فشل خودداری شود.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به اینکه برخی به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور هستند متذکر شد که با گذشت زمان و از دست رفتن رضایتمندی مردم با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/ن

نظر شما