شناسهٔ خبر: 51787841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی امیدها

تیم فوتبال امید پرسپولیس در شهرآورد تهران موفق شد استقلال را از پیش رو برداشته و به صدر جدول مسابقات بازگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار از دور برگشت رقابت‌های لیگ امیدهای تهران، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه خانگی خود یعنی امام رضا (ع) به مصاف تیم امیدهای پرسپولیس رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳  بر ۲ سرخپوشان خاتمه یافت.

پرسپولیس با برتری در این دیدار ۳۴ امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات بازگشت. استقلال هم با ۲۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

هدایت تیم امیدهای پرسپولیس به عهده اسماعیل حلالی بود و آرش برهانی نیز هدایت امیدهای استقلال را بر عهده داشت.

جدال رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

***

حلالی: با شناختی که داشتیم ۳ گل به استقلال زدیم

سرمربی امیدهای پرسپولیس معتقد است این تیم اگر همانند بازی دربی در مسابقات حضور پیدا کند می تواند قهرمان شود.

دربی امیدها,دیدار تیم امید پرسپولیس و استقلال

به گزارش ورزش سه، اسماعیل حلالی سرمربی امید پرسپولیس بعد از برتری تیمش در دربی گفت: بازی خیلی جالبی بود چرا که ۵ گل داشت. زیبا بود و موقعیت های زیادی هم داشتیم. به حریف هم تبریک می گوییم. امیدوارم تمام بازی‌ها به این شکل زیبا باشد تا هوادارانی که حاضر می شوند لذت ببرند.

وی درباره قهرمانی تیمش در نیم فصل و اینکه چقدر شانس برای قهرمانی تیمش در پایان فصل قائل است گفت: آنقدر که زحمت کشیدیم، هنوز به اندازه نتایجی که گرفته‌ایم نبوده و می توانم ادعا کنم این تنها ۲۰ درصد از زحمات ماست که به نتیجه نشسته است. به همین خاطر اگر بالاتر از این هم کار کنند، پتانسیل بالاتری هم دارند. مطمئنا جا برای کار بیشتر وجود دارد و امیدوارم در رده پایه‌ها هم پرسپولیس حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. مثل سال‌های قبل نباشد که از پیش بازنده باشیم و در کنار نتیجه گیری امیدوارم بتوانم بازیکنانی بسازیم که به تیم بزرگسالان هم کمک کنند. هدف من این است که این بچه ها هر هفته بهترین عملکرد را داشته باشند و اگر به همین شکل بازی کنند، قطعا قهرمان خواهیم شد.

اسماعیل حلالی درباره تغییر نتیجه در این بازی و بازگشت بعد از دریافت اولین گل بازی گفت: کلا نیمه متفاوت بود. اگر دیده باشید بچه ها وقتی از رختکن بیرون می آیند با روحیه بالاتری هستند و سعی می کنیم در بین نیمه با شناختی که از نقاط ضعف حریف به آنها اعلام می کنیم به نتیجه برسند. سه گل زدیم و گلی هم در لحظات پایانی خوردیم به دلیل عدم تمرکز بین بچه ها بود.

سرمربی امید پرسپولیس درباره روحیه برتری جویی این تیم حتی بعد از ثبت سومین گل به استقلال گفت: کلا یک مقدار در دو سه هفته اخیر بچه های ما مصدوم شدند. بهترین مدافع لیگ در این بازی در اختیار نداشتیم.

حلالی درباره ارتباط با تیم بزرگسالان و یحیی گل محمدی هم گفت: با ایشان در ارتباط هستیم و اکثرا در طول هفته برخی بازیکنان امید را به تمرینات تیم بزرگسالان می فرستیم و ایشان آنها را می بینند. امیدوارم اتفاقات بهتری در آینده برای ما بیفتد.

برهانی: قهرمانی برایم یعنی حضور جوانان در استقلال

سرمربی تیم امید استقلال بعد از شکست این تیم در دربی، ضمن رضایت از عملکرد شاگردانش ابراز امیدواری کرد که از نسل کنونی بتوانند در تیم بزرگسالان نیز حضور یافته و از آن به عنوان قهرمانی رویایی خود یاد کرد. 

دربی امیدها,دیدار تیم امید پرسپولیس و استقلال

آرش برهانی درباره شکست تیمش در دربی گفت: بچه ها در بخش دفاع کم تجربگی کردند و بی تمرکز بودند. در کل اما از عملکرد آنها رضایت دارم و تمام تلاش خود را کردند تا برنده شویم اما نشد. امیدوارم این بازی یک تجربه بزرگ برای آنها شود. تیم خوبی داریم و از نظر فنی همه بازیکنانم خوب هستند و امیدوارم در ادامه فصل شرایط بهتری داشته باشیم. 

سرمربی امید استقلال درباره حواشی پیش فصل این تیم و تاثیری که روی آنها داشته گفت: فقط ناراحتی من از این بود که خیلی دیر شروع کردیم. از تمامی تیم ها ما حدود ۴-۳ ماه دیرتر شروع کردیم. ما چهار ماه بدون اینکه تکلیف آکادمی مشخص باشد ناراحتم کرد و در عملکرد کلی تیم تاثیر داشت. با این حال هم آقای فریادشیران و هم آقای مهرانکوه خوب بودند ولی نتوانستیم بازیکنانی که برای خودمان بودند را حفظ کنیم و بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. اما نمی خواهم بگویم که نتوانستیم تیم خوبی جمع کنیم و بچه های خوبی داریم و مطمئنا در ادامه فصل از همین بازیکنان زیاد خواهید شنید. 

گلزن اسبق استقلال درباره امیدواری اش برای حضور این نسل در تیم بزرگسالان استقلال اینطور گفت: الان خدا را شکر وقتی می بینم که آقای مجیدی به جوانان بازی می دهد خوشحال می شوم. در تیم بزرگ بازی دادن به جوانان خیلی سخت است. در فصل گذشته هم البته آقای فکری توجه خوبی به بازیکنان جوان داشتند. ۶-۵ بازیکن خیلی خوب در لیگ و برای استقلال بازی می کنند. قهرمانی برای من این است که بتوانیم هر چه بیشتر بازیکنان بااستعداد و دارای پتانسیل را به تیم بزرگسالان بدهم. به این چرخه حرفه ای فوتبال کمک کنم. متاسفانه هر روزی که ما بازی داشتیم تیم بزرگسالان ما هم بازی داشتند و کادرفنی بزرگسالان نتوانسته بیاید و شرایط جوانان این تیم را ببیند. با این حال امیدوارم چندین بازیکن در آینده از این نسل به فوتبال ما معرفی شوند و توانایی این موضوع را دارند. 

وی درباره تعویض هایی که در این بازی داشت نیز اینطور توضیح داد و به دفاع از آنها پرداخت: به نظرم تمامی تعویضی های ما جواب داد و خوب کار کردند. از تمامی تعویض های خودم راضی هستم اما دربی است و یک مقدار فشار زیاد است و باید کم کم باتجربه شوند.

نظر شما