شناسهٔ خبر: 51748516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آمار کشته شدگان سیل فارس به ۲ نفر رسید

مهر

بارش باران و جاری شدن سیل تاکنون باعث مرگ دو نفر در استان فارس شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، معاون امداد و نجات این جمعیت از نجات ۱۲ هم استانی گرفتار در سیل جنوب خبر داد و گفت: در پی وقوع سیل در شهرستان‌های جنوبی استان و درخواست امدادرسانی فوری شبانه در پنج شهرستان لامرد، لار، گراش، مهر و اوز نیروهای امدادی این جمعیت که از قبل در حالت آماده باش کامل قرار داشتند به مناطق درگیر سیل اعزام و نسبت به امداد رسانی اقدام کردند.

مهدی خوبیار با بیان اینکه در پی طغیان رودخانه فصلی لامرد سه خودرو همراه با ۹ سرنشین در سیل گرفتار شده بودند، افزود: نیروهای امدادی هلال احمر از دو شهرستان لامرد و مهر فوراً به منطقه اعزام و پس از تلاش مستمر موفق به نجات جان هشت تن از هم استانی‌ها شدند. متأسفانه در این بین یکی از سرنشینان خودروهای گرفتار فوت شده بود.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس همچنین از نجات شش خودرو گرفتار در سیلاب در شهرستان لامرد خبر داد و بیان کرد: متأسفانه در پی وقوع سیل در داراب نیز یکی از شهروندان این شهرستان جان خود را از دست داد.

وی در پایان اظهار کرد: تمامی نیروهای امدادی هلال احمر فارس در تمام شعب این جمعیت در حالت امدادرسانی به حوادث مختلف سیل و آبگرفتگی می‌باشند و این فعالیت‌ها تا پایان کامل امدادرسانی به هم استانی‌های عزیز ادامه خواهد یافت.

نظر شما