شناسهٔ خبر: 51702582 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نجات معجزه آسای پرستار کهنه کار پس از ۵ روز گیر افتادن در برف

یک پرستار کهنه کار و بازنشسته آمریکایی که به مدت ۵ روز در ماشین گیر افتاده بود از مهارت‌های پزشکی برای زنده ماندن استفاده کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک پرستار کهنه کار و بازنشسته آمریکایی که به مدت ۵ روز در ماشین گیر افتاده بود از مهارت‌های پزشکی برای زنده ماندن استفاده کرد.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، گزارش‌ها حاکی از آن است که یک پرستار بازنشسته از ایمان و مهارت‌های درمانی خود برای زنده ماندن استفاده کرد، این اتفاق پس از آن رخ داد که ماشینش از قسمتی از جاده ایالت واشنگتن به نام "گوشه مرد مرده" سر خورد و به مدت پنج روز در دره گیر افتاد.

مک فارلند،   ۶۸ ساله، مشغول رانندگی در جاده‌ای خلوت بود که به یک توده یخی برخورد کرد و از جاده منحرف شد، خودرو بین دو درخت گیر کرد و این زن پس از برخورد با داشبورد و شکستگی بازو و زانو و سایر جراحات به دام افتاد.

مک فارلند در این خصوص گفت: زمانی که برای باز کردن کمربندم به عقب تکیه دادم، استخوان هایم را دیدم که از بدنم بیرون زده بودند. من هنگام تلاش برای یافتن بزرگراه در برف در شب، وارد یک پیچ اشتباه شدم. "

این پرستار با افزایش غریزه بقا، کمربند ایمنی خود را رها کرد و سرپناهی با تعدادی لباس و کیسه‌های پلاستیکی ساخت. او موفق شد آب باران را که روی کیسه‌های پلاستیکی جمع شده بود برای تامین آب بدن خود استفاده کند.

مچ دستش شکسته بود و استخوان هایش از بدنش بیرون زده بود؛ و او می‌دانست که شکستگی دارد، شاید لگن و شاید نقاط دیگر بدن.

سرانجام، پلیس راه، خودروی مخفی شده در برف را پیدا کردند و به علت شیب شدید مسیر و لغزنده بودن راه، ساعت‌ها طول کشید تا او را نجات دهند.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما