شناسهٔ خبر: 51398475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

برگزاری دوره آموزشی به مردم در محلات برای مقابله با پشه آئدس

موج نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: برای مقابله با پشه آئدس باید بسیار هوشمندانه و سریع عمل کرد و در همین راستا دوره آموزشی به مردم در محلات برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل موحدی نژاد معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینکه مقابله با پشه آئدس و بیماری‌های ناشی از آن، نیازمند یک عزم جدی است خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با پشه آئدس، شهرداری بندرعباس به دنبال آموزش چهره به چهره مردم در محلات است.  و در این زمینه 24 نفر آموزشگر در دوره آموزشی مقابله با این پشه که با حضور کارشناسان مرکز بهداشت تشکیل شده است، شرکت کرده اند که قرار است کار آموزش چهره به چهره مردم در محلات را انجام دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری تصریح کرد: جمع آوری نخاله ها، زباله های شهری و بهداشتی، جمع آوری لاستیک های مستعمل سطح شهر، بهسازی و پاکسازی خورها و مکان‌های تجمع آب شیرین، لایروبی جوی های آب و کانالهای دفع آب های سطحی در شهر به طور روزانه توسط شهرداری انجام می شود.
موحدی نژاد در پایان گفت: شهرداری بندرعباس آمادگی دارد هر اقدامی که لازم است برای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان در راستای مقابله با این پشه مهاجم انجام دهد.

نظر شما