شناسهٔ خبر: 51294541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آتش بازی استفن کری در گلدن استیت

ستاره پرنقش تیم گلدن استیت واریرز موفق شد یک بار دیگر رکوردی خارق العاده از خود ثبت کرده و به پیروزی تیمش نیز کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ای اس پی ان، گلدن استیت واریرز موفق شد بیست و یکمین برد خود را در رقابت‌های ان بی ای به دست آورد و با قدرت در مسابقات فصل جاری پیش برود.

در یکی دیگر از رقابت‌های ان بی ای، لیگ حرفه‌ای بسکتبال در آمریکا، تیم گلدن استیت واریرز موفق شد با نتیجه ۱۰۴ به ۹۴ پورتلند تریل بلیزرز را شکست دهد و به یک پیروزی دیگر دست یابد. در این مسابقه نیز مانند همیشه، ستاره آماده گلدن استیت یعنی استفن کری موفق شد عملکرد بسیار درخشانی به ثبت برساند.

اسفتن کری در این مسابقه تنها ۱۰ پرتاب سه امتیازی به ثبت رساند تا هواداران بسکتبال در آمریکا یک بار دیگر شاهد عملکرد خارق‌العاده او باشند. تعداد پرتاب‌های سه امتیازی او در این مسابقه نوعی رکورد نیز محسوب می‌شود که تعجب همگان، حتی مربی او در گلدن استیت را نیز برانگیخت:

او گفته است: من فکر نمی‌کنم هیچگاه در طول دوران حرفه‌ای خودم به اندازه استفن اینقدر پرتاب سه امتیازی در یک بازی انجام داده باشم. فکر می‌کنم شش پرتاب سه امتیازی برای او یک حداقل محسوب شود، اما من در کل دوران بازی خودم در یک مسابقه شش بار پرتاب سه امتیازی نداشته‌ام.

کری پس از مسابقه در مصاحبه‌ای گفت: احساس می‌کنم که مهم نیست چه اتفاقی دقیقاً در زمین بازی بیفتد. تجربه و احساس شگفت انگیزی دارم و دوست دارم این احساس برای هم تیمی‌های من و هواداران نیز وجود داشته باشد و خوشحالم که به این نتیجه دست یافتیم.

به این ترتیب، گلدن استیت با درخشش استفن کری موفق به کسب پیروزی شد و در دیدار بعدی خود باید در فیلادلفیا به میدان برود. نماینده این شهر دو بازی قبلی خود را پیروز شده و امید زیادی دارند که رقیب سرسختی برای گلدن استیت باشند. تریل بلیزرز نیز روز یکشنبه میزبان مینه سوتا خواهد بود.

نظر شما