شناسهٔ خبر: 51294535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فروغی: پرستاری به موفقیتم در تیراندازی بسیار کمک کرد

تهران- ایرنا- قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: پرستاری به موفقیتم در رشته تیراندازی بسیار کمک کرده است و موجب شد که در این رشته ورزشی صبر، تمرکز و استقامت زیادی داشته باشم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد فروغی پرستار ورزشکار و دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی با تبریک فرا رسیدن روز پرستار ضمن گرامی داشت یاد شهدای سلامت و با تاکید بر اهمیت تلاش‌های بی دریغ و ایثار شبانه روزی کادر درمان کشور به ویژه در دوران کرونا،  اظهار داشت: بنده با مشغله‌های زیادی که در رشته تیراندازی دارم همچنان خود را یک پرستار می‌دانم و به این شغل عشق می‌ورزم.

او با بیان اینکه از کودکی به نجوم و شاخه‌های مرتبط با درمان و پرستاری علاقه مند بوده است، افزود: در رشته پرستاری قبول شدم و در تمام دوران خدمتم با عشق و لذت کار کردم چون خدمت به بیماران را کار مقدسی می‌دانستم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو ادامه داد: تیراندازی را از سالن تمرین بیمارستان آغاز کردم. امیدوارم بعد از این که ماموریت ورزشی‌ام در رشته تیراندازی تمام شد حتما دوباره لباس مقدس پرستاری را به تن می‌کنم و به بیماران خدمت خواهم کرد.

وی به قرابت رشته تیراندازی و پرستاری اشاره کرد و افزود: تیراندازی و پرستاری از خیلی جهات به هم شباهت دارند خصوصا در دوران کرونا که تحمل لباس‌های هر دو سخت است. در هر ۲ رشته تمرکز، دقت، صبوری و استقامت باید بسیار بالا باشد.

فروغی عنوان کرد: پرستاری در موفقیت رشته تیراندازی به من خیلی کمک کرده است و موجب شد که در تیراندازی صبر، تمرکز و استقامت زیادی داشته باشم.

وی گفت: پرستاران به ویژه در دوران کرونا از جان و سلامت خود و همچنین از آسایش و رفاه خانواده خود گذشتند که همه ما باید قدر این ایثار و از خودگذشتگی آنها را بدانیم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو با بیان این که از نزدیک با مشکلات شغل پرستاری آشنا است، اظهار داشت: همیشه به عنوان نماینده پرستاران تلاش می‌کنم که در هر موقعیتی میزان ایثار و فداکاری و مشکلات پرستاران را به گوش مردم و مسوولان برسانم. انتظار نداریم مشکلات به یک باره حل شود و امیدواریم پله پله این مشکلات مرتفع شود و این عزیزان به حق خود برسند.

۱۳۵۲

نظر شما