شناسهٔ خبر: 51294411 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت " روز دانشجو " ؛

بازدید مدیرکل دانشجویی و سرپرست اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی گراش

به گزارش مفداگراش ، دکتر حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی و جعفر سلیمانی سرپرست اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت ، پنج شنبه ۱۸ آذرماه به مناسبت گرامیداشت " روز دانشجو " از دانشکده علوم پزشکی گراش بازدید کردند. بازدید از خوابگاه های برادران و خواهران ، اماکن ورزشی ، سلف سرویس و جلسه با مسئولین دانشکده از برنامه های این بازدید بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفداگراش ، دکتر حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی و جعفر سلیمانی سرپرست اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت ، پنج شنبه 18 آذرماه به مناسبت گرامیداشت " روز دانشجو " از دانشکده علوم پزشکی گراش بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید که با حضور رییس دانشکده ، مدیر دانشجویی ، مدیر حراست ، مسئول اداره رفاهی دانشجویان ، مسئول فرهنگسرای نهاد رهبری و جمعی از دیگر مسئولین دانشکده صورت گرفت ، ضمن غبارروبی قبر شهید گمنام ، نماز جماعت در مسجد دانشکده اقامه شد.

در ادامه از خوابگاه های دانشجویی برادران و خواهران بازدید شد و مدیرکل دانشجویی و سرپرست اداره رفاهی وزارت بهداشت ، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان حاضر در خوابگاه، با آنها صمیمانه گفتگو کردند. دانشجویان مسائل و مشکلات موجود در خوابگاه ها را مطرح کرده و خواستار همکاری بیشتر اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت با دانشکده علوم پزشکی گراش در جهت رفع مشکلات موجود شدند.

سپس از سلف سرویس ِ درحال تعمیر دانشکده بازدید شد و در خصوص هزینه و زمان پایان تعمیرات آن گفتگویی بین مسئولین وزارتی و دانشکده صورت گرفت .

بازدید از سالن ها ، زمین فوتبال و سایر اماکن ورزشی دانشکده ، از دیگر برنامه های این بازدید بود.

در انتها برای جمع بندی بازدید انجام شده، جلسه ای با حضور مسئولین دانشکده در سالن کنفرانس ساختمان اداری برگزار شد و مقرر شد موارد و مشکلات دیده شده در بازدید با همکاری طرفین برطرف شود.

گزارش تصویری این بازدید را از لنز دوربین مفداگراش ببینید :

گزارش تصویری (1) :    https://mefda.ir/photo/258987

گزارش تصویری (2) :    https://mefda.ir/photo/258988

نظر شما