شناسهٔ خبر: 51294257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری نماز جمعه و انتصاب در استانداری عناوین اخبار کوتاه کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا- برگزاری نماز جمعه، انتصاب مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و عیادت رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دانش آموزان مصدوم عناوین اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.

صاحب‌خبر -

ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته ۱۹آذر ماه در کرمانشاه و به امامت آیت‌الله علما؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می شود.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سخنرانان قبل از خطبه های نماز آقای «محمدمهدی عزیزی» مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی و دکتر «علی اکبر ویسی» رئیس دانشکده پرستاری مامایی و عضو شورای نظام پرستاری کشور است.

در این اطلاعیه از نمازگزاران خواسته شده با زدن ماسک و همراه داشتن مهر نماز مراقب حفظ سلامتی خود و اطرافیان باشند.

عیادت رئیس کل دادگستری استان از دانش آموزان مصدوم

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و آیت الله طالقانی بازدید کرد و ضمن اشاره به نامگذاری روز ولادت آن حضرت به عنوان روز پرستار، از تلاش ها و خدمات مدافعان سلامت به ویژه در ایام شیوع کرونا تقدیر کرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم از زحمات ارزشمند و ماندگار پرستاران که به تعبیر بلند مقام معظم رهبری «فرشتگان رحمت» هستند، تجلیل کنیم.

«پرویز توسلی‌زاده» افزود: پرستاران ثابت کردند که حق بزرگی بر گردن مردم دارند، تقدیم شهدا و ابتلای کادر درمان و کاری که پرستاران انجام می دهند درست است که وظیفه است اما واقعیت این است که مراقبت از بیماران در شرایط سخت کنونی چیزی جز ایثار و از خود گذشتگی نیست و پاداشش را فقط خداوند می دهد.

در ادامه این بازدید رئیس کل دادگستری با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه ضمن دلجویی از دانش آموزان حادثه دیده اخیر در تصادف مینی بوس، در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

توسلی زاده در این بازدیدها با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از پرستاران و کادر درمان تقدیر کرد.

انتصاب مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با صدور حکمی «عبدالوحید محمدی» را به سمت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید.

شایان ذکر است رئیس گروه اقتصادی استانداری، نماینده استانداری در بازرگانی داخلی، نماینده استانداری در کمیسیون پایش گندم، آرد و نان، عضو کمیسیون هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتاق اصناف کرمانشاه، رئیس دفتر معاونت اقتصادی استانداری، نماینده استانداری در کمیته راهبردی میوه  از جمله سوابق کاری عبدالوحید محمدی می باشد.

نظر شما