شناسهٔ خبر: 51294230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

هفته پژوهش ۱۴۰۰(۳)/ در چهارمحال و بختیاری؛

۴ عضو پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شدند

۴ عضو هیئت علمی پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شهرکرد عنوان کرد: پژوهشگران و فناوران برتر چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان‌ استانی و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی در دانشگاه شهرکرد معرفی و تجلیل شدند. (بیشتر بخوانید)

فرشید خیری گفت: در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری و بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران‌ برتر استانی با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از مریم کریمی و مهدی جهانگیری به ترتیب به عنوان پژوهشگران برتر گروه‌های‌ دامپزشکی و فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به پاس تلاش‌ها و دستاوردهای پژوهشی تجلیل شد.

وی توضیح داد: در این جشنواره از حسن ممتاز گروه میکروبیولوژی دامپزشکی و حامد سقایی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاهی مرتبط با بهره‌وری و تأثیرگذاری علمی، تجلیل شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری از ۱۳ تا ۱۷ آذر با شعار «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» برگزار شد.

مهدی جهانگیری استادیار گروه مکانیک، مریم کریمی استادیار گروه دامپزشکی، حامد سقایی استادیار رشته مهندسی برق و حسن ممتاز استادتمام رشته میکروبیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هستند.

۴ عضو پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شدند

انتهای پیام/۴۰۶۲/پ

نظر شما