شناسهٔ خبر: 51293930 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیسامور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان:

هشتمین جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ دستورالعمل هشتمین جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهرام اکبرزاده رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی در راستای اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی معلمان و همچنین تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی دبیران درس تفکر و سبک زندگی(معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران و...) می توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ گفت: در این جشنواره تدریس به دو روش حضوری( فیلم برداری از روند تدریس به مدت 35 دقیقه) و غیرحضوری(فیلم برداری از روند تدریس به مدت 25 دقیقه) انجام می‌شود.

 

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان ادامه داد: حداکثر مهلت ارسال آثار به ادارات تا ۳۰ دی ماه و به دبیرخانه استانی تا 20 بهمن ماه است و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

اکبرزاده ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی؛ ایجاد فضایی شاد و پویا جهت کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کاربست روش های تدریس فعال موثر را از اهداف این جشنواره برشمرد.

 

وی در پایان به موضوعات تخصصی این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: موضوعات در پایه هفتم شامل «سراب» و «سبک ارتباطی ما با دبیران چگونه است؟» و در پایه هشتم «خط کشی« و «مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟» است.

 

لازم به ذکر است، به نفرات برگزیده جشنواره جوایز ارزنده به همراه لوح تقدیر اهداء می‌شود.

 

 

پایان پیام/713

نظر شما