شناسهٔ خبر: 51293706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: فداکاری پرستاران با هیچ پاداشی قابل قدردانی نیست

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: فداکاری و از خودگذشتگی پرستاران به ویژه در دوران مقابله با کرونا بسیار ارزشمند است و جبران و قدردانی از این همه ایثار با هیچ پاداشی مقدور نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «احمدحسین فلاحی» روز پنج‌شنبه به مناسبت روز پرستار در بازدید از قسمت‌های مختلف بیمارستان بهشتی همدان، افزود: مدافعان سلامت این روزها با از خود گذشتگی در حال خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا هستند

وی سلامت جامعه را مرهون فداکاری بی نظیر و زینب گونه کادر درمان دانست و گفت: پرستاران ما شبانه روز در راه خدمت رسانی به بیماران هستند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خانواده های کادر سلامت اظهار داشت: خانواده کادر درمان همواره در کنار فرشتگان سلامت بودند و دوری و خستگی آن ها را تحمل می کنند.

حجت الاسلام فلاحی از همه مسئولان خواست برای بهبود وضعیت شغلی و زندگی پرستاران اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه نایب رییس شورای شهر همدان و مدیر بیمارستان بهشتی همدان از بخش های اورژانس, عفونی, خون, داخلی, اورولوژی و دیالیز این بیمارستان بازدید کردند.

نظر شما