شناسهٔ خبر: 51287999 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در ادامه اقدامات تبلیغاتی؛

رژیم صهیونیستی مانوری را برای شبیه سازی حمله به ایران برگزار می‌کند!

در ادامه اقدامات تبلیغاتی، رژیم صهیونیستی مانوری را برای شبیه سازی حمله به ایران برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، در ادامه اقدامات نمایشی، رژیم صهیونیستی قرار است تا مانوری را برای شبیه سازی حمله به ایران برگزار کند.

نشریه تایمز اسرائیل نوشت: در این مانور که قرار است بر فراز دریای مدیترانه و برای شبیه سازی حمله به ایران برگزار شود، ده‌ها هواپیما شرکت شرکت خواهند داشت.

این نشریه صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم جودا آری گراس نوشت: شبکه تلویزیونی «کان» اسرائیل روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد ارتش اسرائیل در فصل بهار یک مانور بزرگ بر فراز دریای مدیترانه برگزار خواهد کرد و طی آن ده‌ها هواپیما حمله به برنامه هسته‌ای ایران را شبیه سازی می‌کنند.

این گزارش در حالی منتشر شد که مقامات اسرائیلی لفاظی‌های خود علیه جمهوری اسلامی از جمله تهدید به اقدام یکجانبه را تشدید کرده اند.

بر اساس گزارش شبکه کان، در این رزمایش ده‌ها هواپیما از جمله جنگنده‌های اف-۱۵، اف-۳۵ و اف-۱۶، هواپیما‌های جاسوسی گلف استریم جی۵۵۰ و جت‌های سوختگیری حضور خواهند داشت.

این اولین بار نیست که ارتش رژیم صهیونیستی مانوری را با این فاصله‌ها انجام می‌دهد. اوایل امسال، جنگنده‌های اسرائیلی در مانوری با رهبری یونان بر فراز دریای مدیترانه شرکت کردند.

طبق اعلام شبکه تلویزیونی کان، این مانور قرار است تقریبا شش ماه دیگر برگزار شود.

گفتنی است گزارش‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران آماده نیست. همچنین چندی پیش ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از رویکرد نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران و آمریکا، ادعا‌های اخیر علیه تهران را لفاظی‌های تو خالی خواند.

انتهای پیام/

نظر شما