شناسهٔ خبر: 51281698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سردار آزمون علیه صدرنشینی چلسی!

مهاجم ایرانی زنیت در ترکیب این تیم مقابل چلسی حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را در لیست نفراتش دارد، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا مقابل تیم چلسی قرار می‌گیرد.

 

سردار آزمون که پنج روز قبل در مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر روسیه حضور تعویضی و یک نیمه‌ای در ترکیب زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل روستوف داشت، امشب به جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بازگشته و از ابتدا برابر چلسی به میدان می‌رود.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا ۴ بازی انجام داده که یک گل مقابل یوونتوس به ثمر رسانده و یک پاس گل برابر مالمو سوئد داده و امشب نیز امیدوار است در دیدار با چلسی خوش بدرخشد و گلزنی کند.

 

سردار آزمون و بازیکنان زنیت در صورتی که امشب چلسی را شکست بدهند یا متوقف کنند و در سمت مقابل یوونتوس از سد مالمو سوئد عبور کند، آبی‌های لندن به جای صدرنشینی به‌عنوان تیم دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه با کسب ۴ امتیاز در پنج مسابقه این فصل لیگ قهرمانان اروپا در رده سوم جدول گروه H ایستاده و با توجه به اینکه شانس صعود ندارد و به رده چهارم هم نمی‌رود، به لیگ اروپا راه پیدا کرده است.

 

نظر شما