شناسهٔ خبر: 51280610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

واکنش محمدرضا گرایی به گرفتن لقب «مرد یخی»

اتحادیه جهانی کشتی در سایت رسمی خود اسم سه کشتی گیر در کشتی آزاد، فرنگی و زنان را بعنوان بهترین کشتی گیران در سال ۲۰۲۱ میلادی از لحاظ عملکرد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: سایت اتحادیه جهانی کشتی به تازگی در مورد محمدرضا گرایی نوشت: گرایی بدون داشتن مدال جهانی یا المپیک در کارنامه خود وارد سال ۲۰۲۱ شد، این کشتی گیر ۲۵ ساله که به "مرد یخی" معروف است، تمام معادلات را بهم زد و با کسب مدال طلای المپیک توکیو و جهانی نروژ سال ۲۰۲۱ را به پایان رساند.

در همین راستا محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و مسابقات جهانی نروژ گفت: در سال ۲۰۲۱ تنها فرنگی کاری بودم که هم در المپیک و هم در مسابقات جهانی نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم. به همین دلیل اتحادیه جهانی این انتخاب را داشته است. خدا را شاکرم که این نتیجه را کسب کرده و به این مهم دست پیدا کنم.

قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک توکیو در ادامه گفت: در وزنی که من شرکت کرده بودم یکی از سخت‌ترین وزن‌ها بود و ۷ قهرمان جهان در آن حضور داشتند. شانس همه قهرمان‌ها برای گردن آویز طلا زیاد بود اما من به لطف خدا توانستم به این مدال دست پیدا کنم.

گرایی در خصوص توقعات مردم از وی بعد از دریافت این عناوین گفت: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است انتظار زیادی دارند که با دعای خیر آنها همیشه مدال آوری داشته باشم. اردوها شروع خواهد شد و من هم نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می‌کنم و برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ به مرز آمادگی کامل خواهم رسید.

وی در پایان در خصوص عنوان مرد یخی که از سوی اتحادیه جهانی کشت به او داده شده، گفت: این لقب را اتحادیه جهانی به صورت رسمی برای من اعلام کرده و شاید به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده‌ام. هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول دارند و هر لقبی که آنها به من بدهند مشکلی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما