شناسهٔ خبر: 51267832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهیابی نمایش

مسؤول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش صحنه‌ای

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسؤول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری در این باره گفت: این نمایش به کارگردانی راضیه فصیح ونوشته سیاوش عالی پور از سوی هیات داوران ارزیابی و انتخاب آثار بخش صحنه ای دوازدهمین جشنواره ملی تئاترمرصاد به مرحله نهایی این جشنواره انتخاب و معرفی شد.

اکبر آیین بیان داشت: نمایش سرگذشت نابهنگام داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش داعش ، به مرزهای کردستان اعزام می شوند و یکی از آنها به دست داعش به شهادت می رسد و سرش را از تن جدا می کنند و این حادثه باعث فشارهای عصبی به دیگر همرزمانش می‌شود.

 

آیین با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش گفت: داود پارسا ، محمد دشتی ، محمد خماسپور،محسن جلالی،زینب نارکی،فائزه موسوی ، داود هاشمی،محمد اسدی و طاها پارسا بازیگران ومحمد رضایی ،ارسلان مردانی ،امیر بخشی ،محمود دشتی ازعوامل اجرایی نمایش سرگذشت نابهنگام می‌باشند.

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره  ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی در روز هفتم دی ماه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به دبیری سعید نوروزی در اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82009

نظر شما