شناسهٔ خبر: 51267444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تصمیم عجیب مدیران یک باشگاه؛

سرمربی لیگ برتری فوتسال قربانی بازیکن‌سالاری آقای ملی‌پوش!

مرتضی احمدی

یکی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال در پی تهدید ملی پوش خود، اقدام به کنار گذاشتن سرمربی تیم کردند!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تغییر و تحولاتی روی نیمکت تیم‌ها رخ داد و بعضی از مربیان جای خود را به نفرات دیگری دادند. بخشی از این تغییرات فنی بوده و بعضی دیگر شامل اتفاقاتی است که به گمانه زنی‌ها درباره بازیکن سالاری در فوتسال دامن می‌زند.

در یکی از این تیم‌ها، دخالت‌های یکی از بازیکنان ملی پوش در کار مدیران و مربیان در نهایت باعث شد تا سرمربی آن تیم از کار خود کنار برود. ماجرا از این قرار است که سرمربی قصد داشت بعضی از بازیکنان تیمش را به دلیل عملکرد ضعیف فنی از تیم کنار بگذارد اما این نفرات تحت حمایت هم تیمی ملی پوش خودبودند.

این بازیکن که نفوذ زیادی هم در تصمیمات مدیران باشگاه دارد، آنها را تهدید کرد که در صورت تن دادن به خواسته‌های سرمربی و کنار گذاشتن دوستانش، او هم از تیم جدا خواهد شد!

مدیران باشگاه هم در نهایت و بعد از گفتگو با سرمربی تیم تصمیم گرفتند از بین او و بازیکن ملی پوش، طرف بازیکن را بگیرند تا یکی از تغییرات عجیب در لیگ برتر فوتسال رقم بخورد.

کوتاه آمدن مدیران در قبال خواسته بعضی از بازیکنان در فوتسال موضوع جدیدی نیست اما تامل در نتایج اتفاقات مشابه در سال‌های گذشته می‌تواند از همین حالا عواقب و تبعات بازیکن سالاری را نمایان کند.

نظر شما