شناسهٔ خبر: 51266930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فصل دانشجو (۷۹)/ به‌مناسبت روز دانشجو صورت گرفت؛

تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد

همزمان با سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو، از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرستان حاجی‌آباد، همزمان با سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد تجلیل شد. در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد و مسئولان این واحد دانشگاهی حضور داشتند.(بیشتر بخوانید)

رئیس دانشگاه آزاد حاجی‌آباد در جمع دانشجویان برتر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر یکی از مقاطع مهم و تاریخی جنبش‏ دانشجویی در راستای مبارزه با استبداد و استعمار است. جنبش تحول‌خواه دانشجویی زیر بار استبداد و استعمار نرفت تا نشان دهند استعمارستیزی در ذات مردم ایران است.

محمد حیدری‌نارمندی افزود: جامعه از قشر دانشجو انتظاراتی دارد که به حق است. دانشجو در طول تاریخ حق‌طلب بوده و در مقابل زر و زور هرگز کُرنش نکرده و نمی‌کند.

وی با اشاره به ضرورت بررسی سیر تاریخی مبارزات مردم علیه استعمار و استثمار تأکید کرد: قیام میرزاکوچک خان جنگلی، انقلاب مشروطه، نهضت ملی‌شدن صنعت نفت، اعتراضات دانشجویی به عاملان کودتای ۲۸ مرداد و تحدید رابطه با انگلیس و مهم‌تر از آنها قیام ۱۵ خرداد نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران در طول تاریخ است.

رئیس دانشگاه آزاد حاجی‌آباد بر ضرورت تلاش دانشجویان در راستای کسب موفقیت‌های بیشتر تأکید کرد و توضیح داد: دانشجو پرچمدار آزادیخواهی و نماینده افکار عمومی در بیان خواسته‌های به‌حق مردم است، به‌عبارتی رسالتی مهم از سوی جامعه بر دوش قشر تحصیلکرده به‌ویژه دانشجویان نهاده شده است؛ طبیعی است که باید در ایفای وظایف دانشجویی کوشا بود و راه موفقیت را با تلاش و جهد فراوان طی کرد.

حیدری‌نارمندی گزارشی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی پژوهشی در این واحد ارائه داد و افزود: تجلیل از دانشجویان موفق به معنای دیده‌شدن تلاش آنهاست و امیدوارم این‌گونه مراسم انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر و کسب موفقیت‌های بالاتر باشد.

به گزارش آنا، در این مراسم از دانشجویان برتر بخش‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و آموزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

نظر شما